Bukefalos 28 år!

Sv: magbilder

Shit vad tiden går fort, är du verkligen redan i v. 28?! Bebisen är ju snart färdig-bakad för tusan!!
 
Sv: magbilder

Knapplån

Får bli en påklädd bild denna gång! ;) tagen v.24 (+1), förra helgen!

 
Sv: magbilder

När jag läste att du redan var sa langt tänkte jag, men du var väl inte sa langt förre mig? Sen insag jag att du inte är det och att jag snart är i v.26. Det gar sa mkt fortare den här gangen känns det som. Snart har vi vara bebisar :)
 
Sv: magbilder

Jag tycker det känns som det går så himmla mkt fortare för dig! Nästan som att du springer om mig snart!! Har nog inte insett själv att jag bara har 5 veckor kvar! :)
 
Sv: magbilder

*kl*

Och så var det ny vecka igen!

Någon som vill gissa på vad som gömmer sig där inne?

vecka 26+2
262_94630579.jpg
 
Sv: magbilder

Ojj det va en lugn rackare! Våran vägrade ligga still under UL:et. Men nu så är han hur lugn som helst! Vilket är ganska skönt nu när han är starkare! :)

Är avundsjuk fast jag fått gjort 3st själv, men det är ju såå mysigt! :love:
 
Sv: magbilder

jaa det var väl inte breakdansare därinne, men han sprattlade runt emellanåt :) han mådde hur bra som helst iallafall sa barnmorskan :)
jag har också gjort tre stycken, det bästa jag vet :love:
 
Sv: magbilder

Uppdatering härifrån då!

Är nu i v.36(35+4) Jämförelsebilderna är från v.35 (34+2)

IMG_2779.jpg
mot förra v.:
201006142016.jpg


IMG_2773.jpg
mot förra v.:
201006142018.jpg


Den har växt 1cm på midjemåttet på bredaste stället iaf. Men känns även som den sjukit och alla jag träffas säger att den har sjukit så jag tror nog att den har gjort det. Men antar att den har mkt kvar att sjunka innan det är dax!

ps. Ursäkta den trötta blicken!
 
Sv: magbilder

Tack! Ja den är väldigt smidigt! Jag som trodde att jag skulle få en gigantomage. Trodde inte jag hade så mkt plats innuti kroppen! Känns inte heller som att det är några organ som pressas undan, så hur bebis ligger är en bra fråga :p
 
Sv: magbilder

Lägger in en liten extra bild på mig och Kia!

version-d564600d68ae5e3b38657cb761727d82

Vi önskar er alla en Trevlig Midsommar!! :)
 
Sv: magbilder

Jättesöt bild på dig och vovven!

Här kommer min v 29 mage. Det kommer möjligtvis en till lite senare, men har inte hunnit ladda upp.





Jag vet att svanken min ser helt sjuk ut, men det är faktiskt så jag ser ut :D

//Julia
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
952
Gravid - 1år Någon mer som väntar knodd i vinter? Mig: 34 år och väntar mitt första barn, BF 7/12, så är nu i vecka 17+4. Hoppas att det trillar...
40 41 42
Svar
831
· Visningar
50 627
Senast: eyz
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
830
Senast: Mint
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
453
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp