Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

jaa och sen kan man ju fundera på vilken idiot på lind*x som kom på den briljanta iden att alltid placera amningsbh:arna längst ner på stället..

Vänta bara tills att du ska försöka tråckla dig in med en barnvagn på barnavdelningarna eller leksaksaffären:crazy::grin:
 
Sv: Magbilder!

080605_v17.jpg


Sista dagen på v17 - tänk att jag går in i v18 imorgon! Jag hänger inte med. :D Magen känns nästan som vanligt, fattar inte att den faktiskt är så stor som på bilden. Fast när jag reser på mig måste jag ta det lugnt annars hugger det till - det är normalt hoppas jag?
 
Sv: Magbilder!

Fusk min mage är lika stor som din fast jag är i v 16:D Fast med första barnet var jag nästan platt ännu på UL i v 18+5 så det är väl min tur att vara stor nu med 3.e...Jobbigt dock när det är nu jag vill dölja det till v 21 :o
 
Sv: Magbilder!

Fin mage! Det är förmodligen ligamenten du känner när du reser dig snabbt. Helt normalt.

//Julia
 
Sv: Magbilder!

*kl*

Alla magar gör mig sugen på en bebbe till. Min sambo och jag vill ha en till, helst en flicka som ska hete Freja.

Men, det är inte läge för en till nu.
 
Sv: Magbilder!

Fusk min mage är lika stor som din fast jag är i v 16:D Fast med första barnet var jag nästan platt ännu på UL i v 18+5 så det är väl min tur att vara stor nu med 3.e...Jobbigt dock när det är nu jag vill dölja det till v 21 :o

Men brukar det inte vara så att magen oftast blir större tidigt med andra barnet (& tredje :laugh:)?
 
Sv: Magbilder!

Fin mage! Det är förmodligen ligamenten du känner när du reser dig snabbt. Helt normalt.

//Julia

Tack! :laugh::laugh:
Jag hoppas de små känningarna inte är ett tecken på att foglossning kommer dra igång snart... Min mamma hade inte det med några av sina barn, hoppas det går i arv til mig!
 
Sv: Magbilder!

Jo självklart blir magen större med övriga barn spec i början. Annars är jag smalare nu än med andra barnet i övrigt i kroppen. Men sedan mot slutet var jag inte så mycket större med barn nr två om magen bara mycket fetare i övrigt :crazy: ( gick upp 22 kg)
 
Sv: Magbilder!

Jag har knappt vågat väga mig än, i vecka 16 hade jag gått upp 3 kg men skyllde det på ostkrokarna under helgen. :D Nu när det har börjat växa lite mer i min kropp ska jag naturligtvis ha gått upp i vikt, ska väga mig nu i veckan!
 
Sv: Magbilder!

Usch ja, jag är i v.24 och har gått upp 8 kg redan...
Med Emil i magen den här tiden hade jag bara gått upp 3.5 kg, men då gjorde jag iofs knappt annat än kräktes 20 första veckorna och gick ner massor, så det berodde väl mkt på det att jag gick upp så lite i början iofs.
 
Sv: Magbilder!

Är i vecka 30 nu men senaste bilden är från vecka 28 så jag kastar in den.

v28_8872743.jpg
 
Sv: Magbilder!

Idag har jag varit på första besöket hos BM efter UL.
SF mått 24 och hjärtljud 155.
Blodtryck & alla andra värden såg bra ut. :)

Gått upp 9.7 kg enligt deras våg...shit... 8 kg enligt vågen här hemma, tror jag går efter den. ;)
 
Sv: Magbilder!

Jaha, det var så du menar! Joo, vi vet att det är en liten pojke som bor där inne!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 288
Senast: Freazer
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 380
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 426
Senast: Spike
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 742
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp