Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ishtar

Trådstartare
Bilder på alla nya jäsande bukemagar!

Vecka 16 (15+5) och bulan växer, men ingen jätteskillnad från 25/4 som ligger i den gamla tråden. Jag stramar in magen litegrann, så jag besparar er allt pös, fokusera på bulan. :D

080528_v16.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Magbilder!

Jag följer med in i nya tråden..

Min v.24 mage..

phprnikew.jpg
 
Sv: Magbilder!

Pojkmage tycker nog jag än så länge.. Men som sagt, magar ändrar ju karaktär o form hela tiden.. iaf gör min det!
Söt o smidig!
Jag har bara en stor blek fästing-mage ;)
 
Sv: Magbilder!

Ja den är grymt stor! Det sjuka är att ungen ska växa i 5 veckor till.. helt makabert!
Det är känns ju märkligt att magen precis följer tjocka strecket i SF kurvan. Den kunde varit 1 cm större och då hade krysset legat precis på mitten!
 
Sv: Magbilder!

Haha visst är det. Och fantastiskt att skinn kan töja sej så (nåja, lite sprickor här och där på min mage men ändå).

Det skummaste är att jag knappt minns hur det känns nu, 5 månader efteråt.
 
Sv: Magbilder!

alltså.. jag känner bara min mage när den är ivägen! :)

Typ när jag ska böja mig fram (tur att det är sommar nu så man slipper ha knyt-skor), eller när jag går in i saker. Är det inte konstigt att man aldrig vänjer sig vid att inte stå i dörrposter där folk försöker passera eller försöker pressa sig förbi i trånga utrymmen. Går gång på gång in i skrivbordet på jobbet med magen när jag ska skriva nåt.. varför lär man sig inte?
Det är värre med hjärnan, det är som om jag inte kan tänka klart. Jag är så sjukt disträ fast jag verkligen försöker. Det är väl sant som de säger; "Mjölk i tutten - gröt i hjärnan":idea:
 
Sv: Magbilder!

Vad är ditt SF mått?
Jag kollade i tors förra veckan, låg då på 34 cm vilket är ngt över snittet.
(nyfiken eftersom vi är beräkande samma dag)
 
Sv: Magbilder!

31 tror jag det var i onsdags, eller ev 32.. Minns inte riktigt! Tror att 32 cm var exakt tjocka strecket på SF kurvan!
 
Sv: Magbilder!

Jag vet inte hur många ggr jag fastnade mellan klädställ i affärerna. Varje gång svor jag över att det ställde allt så tätt. Och jag lärde mig aldrig att jag var "något" större än normalt :angel:


Gud vad jag saknar den tiden...:cry::cry:
 
Sv: Magbilder!

Jag oxå, när man gick och fick möte där det var smalt, i vanliga fall ställer man sig ju med ryggen till för att ge plats, men då hade man en mage som stack ut typ 1 km ;)

Appropå SF-kurvor, här är min kurva, min son var 48 cm och vägde 3420 g när han föddes 6 dagar före BF (39+1)
phpu0pwjl.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Magbilder!

jaa och sen kan man ju fundera på vilken idiot på lind*x som kom på den briljanta iden att alltid placera amningsbh:arna längst ner på stället..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 197
Senast: Freazer
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 719
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 408
Senast: Spike
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 708
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp