Bukefalos 28 år!

Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Kanske, jämför man med din avatar så ser du nog "rundare" ut i ansiktet.
Men, det är positivt! En bekant vi träffade på fest sa till mig att jag var mycket olik mig och var svullen över näsryggen och det hade alla hennes väninnor varit strax innan förlossningen satt igång. Jag kände mig stött över att bli kallad svullen ovh "tjock" men vaknade morgonen efter med värkar... ;)
 
Sv: Magbilder!

Rent spontant tänkte jag inte på att du såg ut att ha samlat på dig vatten, men när jag gick tillbaka och tittade kan jag hålla med MittNyaJag att du ser lite rundare ut än på avataren. Men hallå, inte så konstigt. Alla jag har känt har plöffsat till sig de sista veckorna iaf. Och det går bort när bebisen är ute!
 
Sv: Magbilder!

Kanske, jämför man med din avatar så ser du nog "rundare" ut i ansiktet.
Men, det är positivt! En bekant vi träffade på fest sa till mig att jag var mycket olik mig och var svullen över näsryggen och det hade alla hennes väninnor varit strax innan förlossningen satt igång. Jag kände mig stött över att bli kallad svullen ovh "tjock" men vaknade morgonen efter med värkar... ;)

Snyft, jag som tkr jag har blivit smalare i ansiktet *surar*. :rofl:

- Avataren i större size
- Samma dag

- Magbilderdagen utan mage!
- Magbilderdagen utan mage 2!

Jag som blev skitsur på den där tjejen hahah, men vadå nu har jag lagt upp andra bilder med lite andra vinklar - ÄR jag verkligen pluffsig i ansiktet? För jag ser det inte alls själv å jag brukar vara negatvi mot mig själv ;)
 
Sv: Magbilder!

Rent spontant tänkte jag inte på att du såg ut att ha samlat på dig vatten, men när jag gick tillbaka och tittade kan jag hålla med MittNyaJag att du ser lite rundare ut än på avataren. Men hallå, inte så konstigt. Alla jag har känt har plöffsat till sig de sista veckorna iaf. Och det går bort när bebisen är ute!

+ Snyggve o MNJ
Ni har svarat fel så nu la jag upp bilderna i större storlek för jämförelse, ni får göra omprov!!


:rofl: *jag vet inte vad jag ska skylla på :D*
 
Sv: Magbilder!

Du har blivit rundare i ansiktet. Men hallå... du är höggravid. Det ÄR normalt!
Och vattnet försvinner direkt efter förlossningen.
 
Sv: Magbilder!

Haha nu har jag kollat på alla bilderna och tycker att på avatarbild 1 och magbild 1 ser du lika smal ut, och på avatar 2 och magbild 2 ser du lika smal ut. Det var nog bara bilden som gjorde det! Att du skulle samlat på dig en MASSA vatten tvivlar jag på. Men jag tycker det ser ut som om du bör föda bebis inom 2 veckor! ;)
 
Sv: Magbilder!

Du har blivit rundare i ansiktet. Men hallå... du är höggravid. Det ÄR normalt!
Och vattnet försvinner direkt efter förlossningen.

Men jösses att jag ser så dåligt :rofl: Jag ser det verkligen inte och jag är alltid så negativ mot mig själv, tkr jag har mkt mer haka på "innan"-bilderna.

Nu går jag och hänger mig! :D
 
Senast ändrad:
Sv: Magbilder!

Ja, det var faktiskt ingen större skillnad när man fick se bilderna i stort format och utan mage. Fast jag håller med Ajda, man FÅR vara svullen när man är högdräktig ;)
 
Sv: Magbilder!

Haha nu har jag kollat på alla bilderna och tycker att på avatarbild 1 och magbild 1 ser du lika smal ut, och på avatar 2 och magbild 2 ser du lika smal ut. Det var nog bara bilden som gjorde det! Att du skulle samlat på dig en MASSA vatten tvivlar jag på. Men jag tycker det ser ut som om du bör föda bebis inom 2 veckor! ;)

Jag märker av lite i benen på kvällarna och ibland fingrarna, fast dom är redan knubbiga så det märks aldrig så mkt :D Har däremot inte märkt nåt i ansiktet, fick lov att fråga folket som träffar mig utanför fotona. Men dom tyckte inte heller jag var rundare. Kroppen har däremot lagt på sig lite här o där *myspys* :D

Gärna på BF dagen om 8 dagar om jag kan beställa det? ;)
 
Sv: Magbilder!

KL

Får man vara fräck och fråga hur mycket ni andra har gått upp under graviditeten? De flesta av er ser ju jättesmala ut, förutom magen förstås :p
 
Sv: Magbilder!

Ja, det var faktiskt ingen större skillnad när man fick se bilderna i stort format och utan mage. Fast jag håller med Ajda, man FÅR vara svullen när man är högdräktig ;)

Haha ja det är klart man får! Men eftersom jag själv känner mig smalare i ansiktet så blev jag så :eek: när jag fick höra det igår. Så det är inget annat än det, klart man får gå upp sjuttioelva kg i vätska sista tiden men jag slipper gärna! Tungt som det är :D
 
Sv: Magbilder!

KL

Får man vara fräck och fråga hur mycket ni andra har gått upp under graviditeten? De flesta av er ser ju jättesmala ut, förutom magen förstås :p

Finns en tråd som jag skapade för läääänge sen där alla skriver vad dom gått upp :)

Edit: puttat upp tråden åt dig så den ligger högt upp här på Förälder.
 
Sv: Magbilder!

Vad är det att bli så uppgiven över att du blivit rundare i ansiktet? Jag tycker du ser rundare ut iallafall ;)
 
Sv: Magbilder!

ohhhh så spännande att det är dags snartttttttttt längtar massor på att få se bilder på trollungen! :love: Kommer gå här hemma å tänka på er hela dagen D. :banana:
 
Sv: Magbilder!

Du är jättefin! Tycker att du ser lika fräsch ut på alla bilder =)

Dock kan man ta lite vattenansamling som ett positivt tecken, det tog en vecka efter att jag börjat svullna lite i ansikte och fingrar och sen kom lilla My =)

//Julia
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 352
Senast: Freazer
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 921
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 442
Senast: Spike
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 774
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp