Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

KL

Vecka 40 (39+2)

392b_33926229.jpg


392_33926257.jpg



Får vi se om jag måste lägga upp nästa vecka också :D
 
Sv: Magbilder!

Min son föddes på exakt denna dag som du är i på dessa bilder! Han är nu hela 2 veckor, tycker det var nyss jag fick upp honom i min famn :love:
Hoppas du med snart får mysa med bebis!!! :)
 
Sv: Magbilder!

Lägger in bild på SF-mått. BM tyckte den vuxit lite dåligt så ska in om 1 v för å kolla om den låg konstigt eller så blir det tillväxt UL.

26870435.jpg
 
Sv: Magbilder!

Vad tjusiga magar ni har!
MaRomer: Hoppas magen växer till sig.

Ja vi får hoppas den lill* växer till sig lite! Hon sa att jag inte skulle oroa mig, men klart man börjar ju undra lite. Magen har ju faktiskt inte vuxit så mycket de senaste veckorna heller. Så tror tyvärr ej det är så att bebis låg konstigt.
 
Sv: Magbilder!

Häftigt med alla gravidmagar=)

Har ju börjat få mage jag oxå=). Eller väldigt mycket mage.....

Här är jag i vecka 12.

Bilder040.jpg

Bilder039.jpg

Tyckte jag va stor redan där. Och värre är det nu då jag är i vecka 15 (14+2)


Dom bilderna laddas upp så de kommer under kvällen=)
 
Sv: Magbilder!

Tack=). Är bara farcinerad att den är så stor redan. Har 2 vänne som är i vecka 25. Och jag är lika stor som den ena och större än den andra kompisen.... Lite lustigt=)
 
Sv: Magbilder!

Snacka om att din livmoder står rakt fram :D Det gör ju otroligt mkt hur fort magen börjar växa och hur den ser ut när den växer.
 
Sv: Magbilder!

Ja antingen är det det eller så är det dags för ytterligare ett par tvillingar på g i släkten.
Vare sej det är så eller inte så är jag glad för det.
 
Sv: Magbilder!

Min mage gjorde också ett litet stopp, som kontrollerades.

Troligtvis så var det precis då hon vände sig nedåt med huvudet och fixerade sig som det såg ut som att min mage inte växte alls.

Ut kom iaf en liten 3kg så :)
 
Sv: Magbilder!

Dra mig baklänges.

Du har superfin mage och du ser verkligen piggelin ut fortfarande..

Magen står verkligen rakt ut (liknar Freyjas nu tycker jag) :D
 
Sv: Magbilder!

Häftigt att det kan synas så mkt så tidigt, syntes inte alls på mig vid den tiden och ändå fluffade jag ju på mig 53 kg, kanske just därför det inte syntes :rofl:
 
Sv: Magbilder!

Dra mig baklänges.

Du har superfin mage och du ser verkligen piggelin ut fortfarande..

Magen står verkligen rakt ut (liknar Freyjas nu tycker jag) :D

Hihi tack! Ja fast jag kan inte använda min som bord :D Jag tycker den ser lite större ut på bild än vad jag känner att den är.. Konstigt nog men lika skönt! ;)
 
Sv: Magbilder!

Ha Ha! Det kunde jag! Annars håller jag med, tycker oxå våra magar liknar varandra! Du ser superfin ut!

//Julia
 
Sv: Magbilder!

Jag hade också min mage som bord på slutet, min var ju ändå inte så utåtstående som era kanske men det fungerade fin fint iaf :D

Men nu är det så skönt att den är borta ;)
 
Sv: Magbilder!

Vänta du bara, snart saknar du den :D Tycker att jag var mycket finare som gravid än vad jag är nu! Visserligen har min mage dragit ihop sig rätt mycket, men den ser definitivt inte ut som tidigare ännu, huden är slapp och magen otränad =) Var ute och shoppade igår, och trots att jag klagade på utbudet av gravidkläder när jag var gravid, kan jag lova att det var tusen gånger roligare att handla kläder då, för då var jag ju fin i nästan allt som framhävde magen! Nu vill man liksom helst gömma den, men då blir kläderna stora och fluffiga och det ser helfult ut istället! Suck. Nä, jag får helt enkelt satsa på en ny mage :D

//Julia
 
Sv: Magbilder!

Haha jag skiter i hur min mage ser ut just nu..

Men jag kan hålla med om att man kände sig vacker (& stolt) om magen som gravid, helt klart :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 290
Senast: Freazer
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 408
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 428
Senast: Spike
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 746
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp