Bukefalos 28 år!

Marsvin med en knöl inne i benet

M

mattann

Hej Mitt marsvin har fått som en liten boll som är 1 cm i diameter. Den sitter inne i högra benet ( i typ knät om man kan säga så ) och jag vet inte vad det är eller vad jag ska göra. HJÄLP!!
 
Sv: Marsvin med en knöl inne i benet

Ta marsvinet till en veterinär, inte mycket man kan göra själv och omöjligt att säga såhär vad det kan vara.
 
Sv: Marsvin med en knöl inne i benet

Vad jag inte förstår när det gäller sånt här allvarligt är, VARFÖR fråga det här ?
Ring en veterinär så att du får proffisionell hjälp och kan få en tid för undersökning. Troligtvis behövs de röntgas .
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 390
Senast: tuaphua
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 276
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: Fazeem
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 692
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp