Bukefalos 28 år!

Med risk att låta gnällig?

Sv: Med risk att låta gnällig?

ankans skrev:
Jamen jag tycker vi kan starta trådar om tantsnusk *flin* eller mindre seriösa hästdiskussioner emellanåt, tycker ibland folk tar förmycket på blodigt allvar ;)

Fram för lite oseriösa skämt och skojtrådar! Där man har glimten i ögat och inte måste hacka hela tiden!

Jag håller med! Lite mer skoj hade varit kul! Man har inte skrattat på länge så som man gjorde för när man läste på Buke. Tårar av glädje flödade många gånger då. :D
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

Men sådana trådar tas ju bara bort. Eller så blir folk kallade för en det ena eller en det andra. Samt att dom har en förmåga att kalla dom för kaffereps trådar. :angel:
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

så fort man skriver en mindre seriös tråd får man påhopp direkt, så det är inte speciellt lätt att liva upp stämningen då.
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

"Det var bättere på dne gamla goda tiden" :p

Det är väl så... Sidor förnyas, medlemmar tillkommer/försvinner...
 
Sv: Med risk att låta gnällig?

jag tror nog nya personer hade fått det lättare att komma in och bidra till den goda stämningen med lite mindre seriösa trådar också :)
så mer sånt! tantsnusk vet jag en hel del om ska jag be att få tala om :angel:
 

Liknande trådar

Småbarn Vår 2-åring har börjat säga "fan" ibland. 😩 Är nog sambons fel, han svär lite ibland tyvärr. Eller om det är från förskolan. Låter så...
Svar
3
· Visningar
644
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
870
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Ja, enligt dig alltså! :) Tyckte det var en rolig diskussion i en annan tråd om hundstorlek men ville inte ta över TS tråd som handlade...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
10 661
Senast: Jeps
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 383
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp