Bukefalos 28 år!

Med tanke på tråden med alla djuren.

Glimten

Trådstartare
Har ni något udda djur hemma? Eller har en kompis som har det kanske? En av mina vänner hade förra året en vit kamel på sin baksida. Här i Dalarna.
Alla skrattade åt henne och trodde hon skämtade, så många blev rädda när dom såg kamelen IRL, haha! Det var lite halvkul faktiskt ;)
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Finns ett gäng strutsar hos oss, men inte hemma hos mej, utan hos nåra som ja inte känner.

Men det är udda djur, speciellt när de är på rymmen. :crazy:
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Kameler är ju JÄTTESTORA! :eek:
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Japp :D

Shannado; haha, vad äter såna egentligen?
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Mina åt salladsblad... så länge jag kom ihåg att mata dem... :angel:
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

den är elak och nyper dom andra fiskarna.. och så är han blå..
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Vi hade en ödla ett tag :p Den hette Urax och en gång rymde den. Ni skulle sett min min när jag öppnade dörren och inte bara möttes av två hundar utan också av en liten orangeprickig ödla som snabb kilade ut i trädgården. En halv svans senare var den infångad :D
 
Senast ändrad:
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

sån har jag också i akvariet.. urk.. jag drömmer mardrömmar om den jätte ofta :crazy: :p
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Jag hade en tarantella en gång, som hette Huga, men den rymde och helt plötligt ville ingen komma och hälsa på oss längre, jag förstår inte varför.. ;)
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Jag har en guldfisk :angel:

Fast en gång när vi körde till Boden så sprang en struts över vägen, väldigt exotiskt :D
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

jag hadde frånbörjan bara 1 degus men nästa dag vare 6 stycken :love: vart inte bara lite förälskad i bäbisarna:angel: har vart med om att dom mött en i dörröppningen :P dom är små experter på att öppna burarna :crazy:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 357
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 115
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: Takire
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp