Bukefalos 28 år!

Med tanke på tråden med alla djuren.

Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Nästa i malmö är nog den 26 maj! jag har sån abstinens efter mässor nu så jag hoppas det går fort dit :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

då är vi två o.O fast jag var sist på reptilmässan i malmö i typ okt/nov 06 *abstinens*
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Ja det var höst tropikmässan va? vi hade nog bord då tror jag :confused: jooo det måste vi ha haft
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Hej :D, som du kanske läst tidigare i tråden är jag intresserad av snäckor/sniglar (vad säger man? :p) och gul_zebra sa att jag skulle prata med dig :D

Vad är det för snäckor du har? Hur stora blir de?

Ser att du bor längre söderut än vad jag bor, om det är så att jag skulle vara intresserade av dina snäckor och du är villig att sälja till mig, går det att skicka upp till Stockholm eller måste man hämta dem? Vid vilken temperatur går det att skicka isånafall?
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Snäckor går att skicka med posten när det blir plusgrader några dagar framåt :)
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Afrikanska jättelandsnäckor har jag

Här är den största av de, Said:
1fbe623477633422f4f04221e6e18e11.JPG

Vinkeln får honom dock att se mindre ut än han är...

Ja och så råttor då men de är ju inte så ovanliga längre :)
Guud vad fin :love: Vad för "art"? :angel:
Och tillbaks till ämnet så har jag inga udda djur just nu (om inte gerbiler räknas) men ska snart få två Achatina Fulica och två Achatina Achatina :love:
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Men hallåe, om du nu ska få Achatina achatina så borde du väl se att det är en Achatina achatina på bilden? ;)
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Men ändå, det går ju inte att missa :rofl: Nog för att skalet var förbannat slitet (mina var viltfångade och insmugglade för att bli mat i England, där de räddades av en tjej som sålde de till mig, varav väldigt illa vanvårdade i England...) men det borde ju synas rätt tydligt ändå liksom :p
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Det konstigaste djuret jag haft var 20 sniglar i en pepparkaksburk när jag var 8 år, men min "granne" (bor på landet där "granne" = person inom en radie på 3 km) har haft ett gäng kängurur. Dessutom hittade en annan granne en död boa i skogen. Det är konstigt.
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Jag har att skylla på att jag var jeffla trött :angel: :P
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

åå nu blev jag ju jättesugen på stora, vackra snäckor :love:
Har alltid hållt på och plockat med snäckor i trädgården. När jag var liten brukade jag ta hem de med ovanliga färger och plantera in dem i trädgården så att vi skulle få fler :angel: undrar vad mamma skulle säga om hon visste...
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 354
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 115
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: Takire
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp