medicinfråga

Som jag sa till läkaren, då är jag fast här för resten av mitt liv. Eller tills läkaren går i pension, ingen annan läkare har betett sig såhär.

Men om du har haft kontakt med flera läkare utan att prata och utan att bli bättre så kanske dom anser att det uppenbarligen inte funkar så bra med hur dom har gjort tidigare?
 
Men om du har haft kontakt med flera läkare utan att prata och utan att bli bättre så kanske dom anser att det uppenbarligen inte funkar så bra med hur dom har gjort tidigare?
Alltså dom andra gångerna jag varit inlagd, dock var det ett antal massa årsedan. Dom problemen är problem jag aldrig kommer bli av med. Har för övrigt inga problem i min vardag pga att jag har svårt för att prata med vissa.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 946
Senast: Hazel
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 799
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 367
Senast: Enya
·
Träning Jag och min syster har en foderhäst, varmblodig travare, som vägrar gå i högervarv i longeringen. Ridning i höger varv är inget problem...
Svar
10
· Visningar
1 397

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp