Medryttare !!!

Sv: Medryttare !!!

Fin han är!
Synd att han fick börja livet på ett så tråkigt och jobbigt sätt, men det blev ju bra till slut:)

Det där med lotteri har jag aldrig förstått mig på, även när man tänker på GHS lotteri, visst är det mycket bra folk på GHS men den som vinner hästen behöver ju int vara kunnig eller ansvarsfull.
Men det är bara att hoppas att Akrobat som är årets GHS lotterihäst hamnar hos någon bra.
 
Sv: Medryttare !!!

Fin han är!
Synd att han fick börja livet på ett så tråkigt och jobbigt sätt, men det blev ju bra till slut:)

Det där med lotteri har jag aldrig förstått mig på, även när man tänker på GHS lotteri, visst är det mycket bra folk på GHS men den som vinner hästen behöver ju int vara kunnig eller ansvarsfull.
Men det är bara att hoppas att Akrobat som är årets GHS lotterihäst hamnar hos någon bra.

Djur ska inte lottas ut. Jag tycker det är ytterst oansvarigt. Det finns många som vill ha häst, men alla kan inte ta hand om dem. Djur är försvarslösa och det är vi som måste se till att de mår bra.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 415
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 313
Senast: Miiikaela_
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 351
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 955
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp