Bukefalos 28 år!

Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Nu kan jag svara på hur man får ut små bebisar; Man åker till IKEA!

Fort går det sen också :idea:

Näe :mad: Det funkade inte för mig! Fick bara grymma sammandragningar och förvärkar men ingen bebis ville komma för det ;):D
Kanske skulle göra ett nytt försök i veckan, fast då har vi bara 2-3 saker att shoppa så då blir det väl inte lika jobbigt :p
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

IKEA funkade inte för mig.. Sprang runt där dagen innan BF, sammandragningar till tusen. Efteråt handlade jag dessutom på ICA Kvantum, var tvungen att hänga på vagnen av alla sammandragningar. Nu jävlar, tänkte jag..

Fem dagar efter BF tittade han ut.:cool:
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

IKEA funkade inte för mig.. Sprang runt där dagen innan BF, sammandragningar till tusen. Efteråt handlade jag dessutom på ICA Kvantum, var tvungen att hänga på vagnen av alla sammandragningar. Nu jävlar, tänkte jag..

Fem dagar efter BF tittade han ut.:cool:

Haha, låter som mig på IKEA förra veckan :-D Gick också hängde på 'min' vagn med grejer, sambon sa att jag skulle sätta mig hela tiden och vila :love:
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

GeKås hjälpte inte så direkt iallafall. Fick bara väldigt ont i fogarna. Nu ska jag tvätta kläder ovh städa lite... Men har inga större förhoppningar att ngt händer.
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

GeKås hjälpte inte så direkt iallafall. Fick bara väldigt ont i fogarna. Nu ska jag tvätta kläder ovh städa lite... Men har inga större förhoppningar att ngt händer.

Ska sätta igång här jag med. Tvätta, dammsuga, torka golv samt hänga tvätt. Spännade att se hur allt känns när det är klart :p Kommer säkert inte hända något ändå, men iaf.. ;)

Har varit i väg en sväng och fixat annat nu. Lämnade tillbaka 4 burkar väggfärg på Rusta som inte blev använda samt köpte en annan färg att måla med i pyrets rum. Sedan vidare till Barnens Hus där det inhandlades en gallerfilt och en mjuk babyfilt (ej fleece). Efter det var jag till en tygaffär och hittade ett tyg som ska bli panellängder till pyrets rum sedan när det är klart.

Idag hade jag även tänkt ladda i lite ny musik till MP3-spelaren som ska med i BB-väskan också.
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Hehe, nej inte ännu men på tisdag får jag äntligen snosa bebis! :love: :banana:

Var på ny viktuppskattning och träffade överläkare i fredags.
Jag är redan fullgången och går visst på övertid. Tösen beräknades då väga mellan 3599g och 3827g. Att inget sätter igång eller att hon inte fixerar sig tror hon beror på att jag har för smal/trång bäckeningång. (Jag är väldigt liten och kort = dåligt med plats, samt opererad rygg). Därför blir det planerat snitt på tisdag för att inte riskera en komplicerad förlossning.

Lääängtar!! :laugh: :love:
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Grattis på förhand!! :banana: Spänningen måste vara olidlig när man vet precis när det kommer att ske! :bump:
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Grattis på förhand!! :banana: Spänningen måste vara olidlig när man vet precis när det kommer att ske! :bump:

Ja, jag går som på nålar nu och bara väntar på att tiden ska gå så det blir dags :D Men den går verkligen så sakta nu :mad:;)
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Nu är bebisens rum färdigt, målat och tapetserat. Ska hämta möblerna hos svärföräldrarna ikväll och montera ihop :laugh: Imorn tänkte jag sy panelgardiner av tyget som jag köpte förra veckan. Det är så kul när man ser att det händer något, grejer kommer på plats och blir klart :bump:
Sambon och hans pappa håller just nu på att sätta upp skötbordet (vägghängt i badrummet). :laugh:
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Skönt!!!:D

Hoppas tiden går fort för dej nu!!
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Hoppas att det gått bra för familjen Domino. Att de nu ligger och gosar med sin lilla tjej.:love:
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Rapport!!!
Jag är nyfiken!!
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

ungefär idag borde hon väl komma hem :bump: Och då är väl Buka första anhalt ? :angel:
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Domino?? Hallååå?? Vad blev det?? Hoppas hon hör av sig snart, jag har ju inga naglar kvar och tånaglarna ser inte direkt frestande ut... :bump:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
19 552
Senast: hastflicka
·
Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 597
Senast: cirkus
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 202
Senast: Tramptass
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 050
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp