Bukefalos 28 år!

Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Tar sista knappen och tackar alla för gratulationerna! :love: :bow: :laugh:
Hon är helt underbar trots att hon vänder helt upp och ner på allt nu! ;) Men vi börjar komma till rätta lite sakta här hemma nu. Vilken otrolig omställning det är att få barn! :eek: Har hört att brösten skulle göra ont, men så HÄR ont?!? ;) Dygnet ser inte alls ut som innan, något helt annat nu. Otroligt skönt att sambon tar ut flex och är hemma 3-4 veckor nu! :love Men vi mår bra allihop och mamma och pappa är så stolta över sin sötnos Maja! :love:
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Jättestort grattis!!

(eftersom inte du ville använda ditt BF så gjorde jag det :D)

NJUT av din guldklimp, de växer så himla fort!!
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

2 bilder till:

Innanför pappas tröja i väntan på att mamma
ska vakna ur narkosen, alldeles nyutplockad:

phpfzwgvo.jpg


Trött tjej, 3 dagar gammal och precis hemkommen:
phpngcxic.jpg
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

JÄTTESÖT!!!!! :love:
Lite lik pappa tror jag (om jag minns hans utseende rätt från bilderna)
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

JÄTTESÖT!!!!! :love:
Lite lik pappa tror jag (om jag minns hans utseende rätt från bilderna)

Farmor var här igår och hade med sig bilder på sambon som bebis och på vissa bilder är dom såå lika!:love: Hon har tom fått hans grop i hakan :D
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Gud så söööt hon är, jag blir helt bebissjuk nu ju. :love::love:

Hihi...Emil har osså fått sin pappas grop i hakan. :D Även hans farfar har en likadan grop.
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Gud så söööt hon är, jag blir helt bebissjuk nu ju. :love::love:

Hihi...Emil har osså fått sin pappas grop i hakan. :D Även hans farfar har en likadan grop.

Mmm... sötast i världen! :love:;):laugh:

Kul att se längre fram vem hon är mest lik :laugh:
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Grattis till en supersötnos!! :D
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Åh vilken sötnos :love:

Känns som det var igår Rasmus var sådär nykläckt!
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Den som väntar på något gott... Vilken sötnos!! :love:

GRATTIS!!! :banana:

Visst är det trist att behöva sövas? När min äldsta föddes och jag blev sövd hade de en Polaroid-kamera och tog kort på henne direkt som maken hade med sig till uppvaket.

Skönt att ni är hemma och allt gick bra!! Njut av din lilla, hon är verkligen go! :love:
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

Tack så mycket! *suger åt mig* :D Kan ju inte annat än hålla med om att hon är en go liten sötnos ;) :love:

Ja, det var trist att sövas, hade ju helst velat vara vaken, men allt gick ju bra ändå och det gjordes tappra försök att sätta ryggnedövningen så jag är nöjd ändå. :)

Varför sövdes du?
 
Sv: Meh!! Vill ha ut bebis nuuuu!

jag forstar hur ts kanner sig...jag har bf den 12 juni och VILL ATT BEBIS SKALL KOMMA UT NUUUUUUU! :mad:
det kanns som dagarna gar valdigt langsamt.....:grin:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
19 552
Senast: hastflicka
·
Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 597
Senast: cirkus
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 202
Senast: Tramptass
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 050
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp