Mellandagsrea

Jag borde köpa en ny tvättmaskin men hittar ingen jag tycker är tillräckligt billig för vad jag vill ha. Kanske köper begagnat istället.

Har spenderat lite väl mycket pengar på senaste för att jag skulle vilja lägga över 10.000:- på en ny maskin.
 
Nu är ännu en hysteri-rea (snart?) igång!
Vad ska ni shoppa? Vilka erbjudanden får man inte missa?

Det jag själv kan komma på på rak arm är att jag vill köpa mig en eltandborste och ett par byxor. Kanske något halsband också då jag insett att jag inte äger något jag faktiskt vill använda...

Vi köpte barnvagnen + babyskyddet på mellandagsrea! Är väldigt glad över det, kom över precis det vi ville till ungefär 3500 kr rabatt. :up: I övrigt blir det ingen shopping för min del. :)
 
Köpte ett par petrolblåa byxor från Asos som endast kommer användas hemma i myssyfte. I samma beställning följde det med en grå gravidtröja och rosa gravidleggings till min syster. Från Jotex blev det något så sexigt som ett underlakan. Sist men inte minst, ett par örhängen, i form av halvmånar, från Pilgrim för det nätta priset 45 kr.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
708
Senast: ptr
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 871
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 156
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 518
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp