Bukefalos 28 år!

Mellandagsrea

Jag ska inte handla en pinal.
Jag hatar att handla, och de finns inget jag behöver....
Jag är gift med en man som gärna "inventerar" Jula, Biltema, och clas O och jag går inte på stan ens om någon hotar mej med pistol.
De KAN bero på att vi har 40 mil till en "stad", och därför är vi inte van att handla i tid och otid. =)
Skönt att slippa trängas med alla köpgalna reabesökare.

* Jenny *
 
Det blir förhoppningsvis en ny spis eftersom den nuvarande nog är från typ 70-talet och jag har en känsla av att den kommer bränna ner huset inom en hyfsat snar framtid om den fortsätter att användas. Kanske en ny köksfläkt när vi ändå är igång, den är från samma tid och har en oerhört hög ljudnivå. Sedan är jag ute efter en skivstång också men jag har inte hittat någon sådan på rea när jag sökt. :)
 
Ska köpa hundbäddar eftersom de nuvarande är helt söndertrasade. Borde köpa en ny t-shirt också.

Och så har jag köpt en sån här...
nikon-d750-body_1_1.jpeg
 
Någon som har tips på vart man ska shoppa om man letar efter hudvård och liknande? Är så fast i Body Shop och Lush hade inte ens rea..
 
Jag har snålat så sabla länge pga dåligt med jobb men jag har planerat att köpa något onödigt jag vill ha. Givetvis inte så dyrt att det knäcker min ekonomi men jag har inte fått någon julklapp utöver Secret Santa och har inte gett mig själv någon heller. Dvs jag tycker jag förtjänar något :p
 
Tack!
Så det heter planners nu för tiden :D
Jag har sökt på filofax, almanacka och kalender och inte hittat ett skit :p
Hittade några som föll mig i smaken :)

Japp planners! pma mig så kan jag skicka länk till en av de som har mest planners i olika varianter :)
 
  • Gilla
Reactions: MM
Köpte en lockbettel, inte på rea visserligen, men jag drar av den så det blir ändå halva priset.
 
Jag ska inte handla en pinal.
Jag hatar att handla, och de finns inget jag behöver....
Jag är gift med en man som gärna "inventerar" Jula, Biltema, och clas O och jag går inte på stan ens om någon hotar mej med pistol.
De KAN bero på att vi har 40 mil till en "stad", och därför är vi inte van att handla i tid och otid. =)
Skönt att slippa trängas med alla köpgalna reabesökare.

* Jenny *

Nyfiken även om det inte hör hit... Men jag har en så romantiserad bild av att bo långt ifrån "allt", inbillar mig att livet är så annorlunda där mot för i en större stad. 40 mil från en stad låter så spännande för mig. Var i landet bor du, om du vill dela med dig? Gissar på inre delen av norra norrland?
 
Har du något tips om var det kan finnas hundbäddar på rea?
Nä, jag har inte hittat något än men vet att många affärer drar igång sin rea först imorgon, så då ska jag spana lite mer ordentligt... Min förhoppning är att hitta större BiaBed på rea, tror inte att så många rear ut dem, men hoppas kan jag alltid :p
 
Nä, jag har inte hittat något än men vet att många affärer drar igång sin rea först imorgon, så då ska jag spana lite mer ordentligt... Min förhoppning är att hitta större BiaBed på rea, tror inte att så många rear ut dem, men hoppas kan jag alltid :p

Jag hoppas på exakt detsamma efter att mina hundars biabäddar av någon konstig anledning (:meh::mad::arghh:) gått i bitar...
 
Jag hoppas på exakt detsamma efter att mina hundars biabäddar av någon konstig anledning (:meh::mad::arghh:) gått i bitar...
Har du riktiga eller kopior nu? Jag har två kopior och tja, de är nästan inte ens existerande efter unga dårens skumgummiparty... Ska köpa äkta nästa gång, tror jag (om det inte blir vrålrea på någon kopia) och sy ett ordentligt överdrag på en gång.
 
Har du riktiga eller kopior nu? Jag har två kopior och tja, de är nästan inte ens existerande efter unga dårens skumgummiparty... Ska köpa äkta nästa gång, tror jag (om det inte blir vrålrea på någon kopia) och sy ett ordentligt överdrag på en gång.

Riktiga :crazy: Jag har inte råd att ge dem tuggleksaker för nästan tusen kr styck, så jag tänker tvärtom. Det får bli kopior den här gången (om jag hittar tillräckligt stora) men mamma får sy rejäla överdrag åt dem.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
741
Senast: ptr
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 996
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 393
Senast: hundtant
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 850
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp