Mellandagsrea

Jag borde köpa en ny tvättmaskin men hittar ingen jag tycker är tillräckligt billig för vad jag vill ha. Kanske köper begagnat istället.

Har spenderat lite väl mycket pengar på senaste för att jag skulle vilja lägga över 10.000:- på en ny maskin.
 
Nu är ännu en hysteri-rea (snart?) igång!
Vad ska ni shoppa? Vilka erbjudanden får man inte missa?

Det jag själv kan komma på på rak arm är att jag vill köpa mig en eltandborste och ett par byxor. Kanske något halsband också då jag insett att jag inte äger något jag faktiskt vill använda...

Vi köpte barnvagnen + babyskyddet på mellandagsrea! Är väldigt glad över det, kom över precis det vi ville till ungefär 3500 kr rabatt. :up: I övrigt blir det ingen shopping för min del. :)
 
Köpte ett par petrolblåa byxor från Asos som endast kommer användas hemma i myssyfte. I samma beställning följde det med en grå gravidtröja och rosa gravidleggings till min syster. Från Jotex blev det något så sexigt som ett underlakan. Sist men inte minst, ett par örhängen, i form av halvmånar, från Pilgrim för det nätta priset 45 kr.
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 220
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 638
Senast: Saigon
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 781
Senast: Buzzter
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 064
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp