Bukefalos 28 år!

Men vad göööör du? Del XLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tagit oss till Västerås! Hittills har det varit förvånansvärt lugnt på vägarna!
Vi planerar att åka vid femtiden imorgon bitti för att hinna ifrån den värsta trafiken, det kan säkert tjockna till när vi närmar oss destinationen men det borde vara mer mötande trafik då.
 
Vi planerar att åka vid femtiden imorgon bitti för att hinna ifrån den värsta trafiken, det kan säkert tjockna till när vi närmar oss destinationen men det borde vara mer mötande trafik då.
Här är det fortfarande lugnt!
Hoppas det går bra för er imorgon och kör försiktigt!
 
Här är det fortfarande lugnt!
Hoppas det går bra för er imorgon och kör försiktigt!
Vi velade mellan att åka i kväll eller imorgon, men eftersom både jag och maken är en aning kvällstrött för tillfället så bestämde vi oss för morgon. Vi räknar med att vara framme vid 10 tiden imorgon, kör lugnt gör vi alltid! Ska ni ännu längre eller stannar ni i Västerås?
 
Idag kom en till bil bakom mig som inte ville blända av sitt helljus... jag pallar inte...

just nu vill jag bara bryta ihop och ge upp, hästen har fått kolik igen och troligtvis kommer jag inte kunna fira jul med min familj, vilket gör mig väldigt ledsen då det påminner mig om hur ensam jag faktiskt är, vet inte alls hur läget är eller hur det blir...
 
Jag vill åka till akuten :arghh:
Men kommer givetvis inte göra det.
Varit i kontakt med min vc innan idag så ska ringa imorgon och få en akuttid imorgon.
Jag har fått öroninflammation :cry:
Det gör ont att rapa :crazy:

Så två ungar och en gubbe med vattkoppor och jag med öroninflammation :wtf:
Ja, tänker tigga medicin! Är det penicillin man får? Har jag inte fått sen jag bröt armen för typ 17 år sen tror jag så det känns okej att ta.
Eller nån som vet vad man får? Tänkte kolla så det är okej med övriga mediciner direkt. Tar ju en del..
 
Jag vill åka till akuten :arghh:
Men kommer givetvis inte göra det.
Varit i kontakt med min vc innan idag så ska ringa imorgon och få en akuttid imorgon.
Jag har fått öroninflammation :cry:
Det gör ont att rapa :crazy:

Så två ungar och en gubbe med vattkoppor och jag med öroninflammation :wtf:
Ja, tänker tigga medicin! Är det penicillin man får? Har jag inte fått sen jag bröt armen för typ 17 år sen tror jag så det känns okej att ta.
Eller nån som vet vad man får? Tänkte kolla så det är okej med övriga mediciner direkt. Tar ju en del..
Ja om du får något så är det penicillin... Du har inte någon nässpray hemma? Sinopret? Eller något som tar bort en del av svullnaden, alvedon brukar kunna hjälpa lite åtminstone. Åh det är hemskt med öroninflamation. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
447
Senast: Elo
·
Svar
1 299
· Visningar
70 099
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 840
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 189
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp