Min diarréhäst!

Sv: Min diarréhäst!

Hej på dig! Min häst är ju född hos mig. Och jag trodde jag visste olika anledningar. Stress bla pga mamma sto. Men det gick ju ändå inte över när stoet såldes och han fick gå med en unghäst och en äldre. Vi har ju fått tvätta varje dag och ibland flera ggr per dag, vissa dagar i 3 eller är det 4 vintrar.

Men min är också bra denna vinter. Fast vi gjorde ju vissa saker med honom i våras, olika mediciner bla. Vet inte om det var just det som gjorde honom bra heller. Men bra är han iaf. :D

Men det är fler här som annars haft diarrehästar som också är bra denna vinter. Mycket mysko faktist.
 
Sv: Min diarréhäst!

Hej xerox!

Tack för din hjälp förra året!

Min lilla kille har haft sitt bästa år i år och har varit väldigt mycket bättre. Nu är gräset här igen. :) Jag ser fortfarande att han är väldigt känslig mot olika fodersorter och det som hjälpt mest är att jag anpassat hans foderstat. Vi har ju också fått medicinsk hjälp när det varit som värst. Hoppas att det här inte bara var ett "lycko-år" utan att det håller i sig.

Kul att din häst fortfarande är bra!
 
Sv: Min diarréhäst!

Nu är min gammelman något lös i magen.
Beror nog på att han går och gnager i sig det lilla gräs som växer upp i hagen...
Brukar gå över sen när det kommer mera gräs. Sen är han något orolig/stressad pga att 2 hästar har flyttat, är bara han och en till stallet nu.:(
 

Liknande trådar

Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
792
Senast: Habina
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
759
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Vår äldsta dvärgschnauzertik, kastrerad, som blir 10 år i februari har dom senaste 2-3 månaderna druckit extremt mycket vatten och både...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: igbest
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp