Min hund fick försvara mig mot narkoman i dag..

Sv: Min hund fick försvara mig mot narkoman i dag..

Hmm.. bra fråga. Han var så pass bråkig att väktarna fick brotta ner honom medan han skrek. En annan pratade lite med mig men jag ville bara komma därifrån så fort som möjligt. Så jag kan faktiskt inte svara på vad som hände med honom sen, jag har i alla fall inte gjort ngn anmälan om det.

Då går du ner till polistation och gör en idag.
 
Sv: Min hund fick försvara mig mot narkoman i dag..

Vilken tur att du har en hund som din och inte en som min. Min hade nog fallit ihop i en darrande geléhög i samma situation... :crazy:

Hunden - människans bästa vän.

Ta hand om dig (och knalla ner till polisstationen och gör en anmälan). *kram*
 
Sv: Min hund fick försvara mig mot narkoman i dag..

Tack!

Ja, båda reagerade faktiskt så som jag skulle gissat/hoppats de skulle göra.

Jo, det där med anmälan hade jag faktiskt inte en tanke på innan de kom på tal här. Korkat kanske men jag har bara tänkt på själva situationen, hundarna och varit helt inne på att älta de för mig själv och en snart söndertjatad sambo.
 
Sv: Min hund fick försvara mig mot narkoman i dag..

tycker definitivt att du ska göra en anmälan. har du någon du kan få prata med just nu?
 
Sv: Min hund fick försvara mig mot narkoman i dag..

Fy så obehagligt, men skönt att det gick bra! Vilken duktig hund du har som skyddade dig:)
 
Sv: Min hund fick försvara mig mot narkoman i dag..

Nejmen fyy så hemskt! Kanske var tur att hundarna var med dig!
 
Sv: Min hund fick försvara mig mot narkoman i dag..

tycker definitivt att du ska göra en anmälan. har du någon du kan få prata med just nu?

Har gjort en anmälan nu.. Bättre sent än aldrig.

Nu känns det bra igen. Jag har pratat av mig med min familj (mor, far , sambon , syster, bröder) så nu känns det ok igen. Men ngn tunnebanehiss har vi inte vågat oss på än... vi tog bussen istället .
 
Sv: Min hund fick försvara mig mot narkoman i dag..

Usch, vilket otäck upplevelse du och dina hundar tvingats uppleva:eek:

Bra gjort av dig att du gjorde en anmälan, och jättebra att du pratar av dig med nära och kära. Tänk på att reaktioner kan komma långt efter att sånt här hänt.

När det gäller att "testa" situationen igen, dvs åka tunnelbanehiss med andra personer, så hade jag nog försökt bryta ner allt i små delar och gjort en sak i taget till en början (som vid inlärning av nya moment ungefär). Inte bara för hundarnas skull men även (kanske främst till och med) för din egen skull. Kanske börjat med att bara gå rakt in i en vanlig hiss och gått ut igen utan att åka, sen gått in och stängt dörrarna, sen provat åka lite och först därefter provat med en annan person.

Hoppas att du och dina hundar kommer över detta på ett bra sätt.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 952
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
21 988
Senast: Sel
·
Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Svar
37
· Visningar
3 627
Senast: Red_Chili
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 109
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • "Bästa mashen"? Blötning, smaklighet, stärkelse?
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp