Bukefalos 28 år!

Mina känslor växer och växer - jag vill skaffa barn! *långt*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Mina känslor växer och växer - jag vill skaffa barn! *långt*

Äsch, kör på bara! Jag tycker inte att man ska vänta på ditten eller datten utan vill man ha barn så ska man skaffa. Vill man något tillräckligt mycket så klarar man det, och även om ni har mycket att pyssla med så finns det nog de som har haft det värre förr. Vi har två barn (2 år och 6 mån) samt 3 hästar och har nyss köpt gård. Det kommer att bli mycket, och är det redan, och jag kan bli frustrerad över att man inte hinner ha det snyggt, städat och ordnat osv, men när man tänker efter så är man ju faktiskt oerhört lyckligt lottad och lever fantastiskt, även om hästarna inte blir ryktade i timmar eller ridna varje dag. Jag har heller inget fast jobb, men det ordnar sig alltid ändå. Tids nog får man det, och det går alltid att jobba extra eller så.
Det är klart att ni ska försöka med bebbeproduktionen på en gång tycker jag! Lycka till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 843
Senast: orkide
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 083
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 851
Senast: hollypolly
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp