Moderators språkbruk!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Moderators språkbruk!

Men varför då inte göra Bukefalos en björntjänst och stänga ner tråden :confused:. Varför håller du då den fortfarande öppen

Jag skulle också ha en så'n här tråd öppen (om jag drivit ett forum) - för att kunna förpassa "diskussioner om diskussioner" hit. Dessutom är den ju "väldigt läst".
 
Sv: Moderators språkbruk!

Men varför då inte göra Bukefalos en björntjänst och stänga ner tråden :confused:. Varför håller du då den fortfarande öppen

Men vad gör det dig om den är öppen? Det finns väl ingen som tvingar dig att läsa den? Uppenbarligen finns det ett behov av att både läsa och skriva i tråden. Även om människor förfasar sig över att vissa inte har ett liv och hur dom orkar skriva och hålla på, men det tar ju minst lika lång tid att läsa och följa tråden för de personerna så då har ju inte dom heller ett liv isåfall :p
 
Sv: Moderators språkbruk!

För att sådana som du ska kunna förfasa sig över att den är öppen och bidra till att den fortsätter ;).
Jag tycker det är fruktansvärt att man får bryta mot forumreglerna i den här tråden men INTE i övriga trådar :confused:. Finns det regler ska dom gälla i ALLA trådar. Ältande och brott mot reglerna samt att Gunnar har tröttnat, har ju alltid resulterat i låst tråd. Varför gäller inte detta även denna tråd :confused:. Vad är orsaken, Gunnar
 
Sv: Moderators språkbruk!

Jag skulle också ha en så'n här tråd öppen (om jag drivit ett forum) - för att kunna förpassa "diskussioner om diskussioner" hit. Dessutom är den ju "väldigt läst".
Så det är ok, menar du, att ha iaf EN tråd där man FÅR vara elak, uppföra sig illa och bryta mot netiketten.
 
Sv: Moderators språkbruk!

KL

För mig som ny användare (fast jag följt diskussioner här i flera år utan egen inlogg) så känns det jätteviktigt att en sån här tråd får leva eftersom det måste kunna föras en öppen diskussion kring moderering, något annat vore ohållbart, MEN - Tråden måste rensas!

Den ursprungliga och viktiga diskussionen drunknar ju i gammalt groll...
 
Sv: Moderators språkbruk!

Den ursprungliga och viktiga diskussionen drunknar ju i gammalt groll...
Men om det är ok att få vara elak och älta i denna tråd så måste ju alla få veta det så att dom som vill får kasta sig över damorkestern utan att det "händer" något :cool: Om det kostar en dag så må det väl vara värt detta. Men alla måste ju få veta
 
Senast ändrad:
Sv: Moderators språkbruk!

Ja, ältande utan att föra tråden framåt kan det ju också vara varning på, oavsett ämne, precis som gamle håller på med.:D
 
Sv: Moderators språkbruk!

Jag tycker det är fruktansvärt att man får bryta mot forumreglerna i den här tråden men INTE i övriga trådar :confused:. Finns det regler ska dom gälla i ALLA trådar. Ältande och brott mot reglerna samt att Gunnar har tröttnat, har ju alltid resulterat i låst tråd. Varför gäller inte detta även denna tråd :confused:. Vad är orsaken, Gunnar

Kan orsaken möjligtvis vara trådens orignal ämne, dvs moderatorer har inte följt netikett de heller ?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
32 596
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 066
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Bukefalos Fick just en varning av en moderato dock förklarades inte varför jag fick denna varning vilket jag tycker är rätt dåligt. hur ska jag...
Svar
13
· Visningar
1 918
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp