Musik t tävling

T

Tiilda__

Tjo. Sitter å fixar några skivor med musik t vår tävlingssektion. Ngn som har ngt eller flera förslag på bra dressyrlåtar eller musik å ha t ärovarv? :bump:
 
Sv: Musik t tävling

Till ärevarvet: Simply the best med Tina Turner. En klassiker :p

Till själva programmen kan du väl ha panflöjt eller nåt sådant. Ta inte sagan om ringen skivan bara, den har jag ridit till och en del fick ganska spännande låtar...
 
Sv: Musik t tävling

Inte "begravnings musik"...
Har ridit till massor med sega låtar...
Jag gillar lite poppigare låtar.

Prisut.
The Winner take´s it all,
We are all the winners, we are all the best
 
Sv: Musik t tävling

lundsbo skrev:
Inte "begravnings musik"...
Har ridit till massor med sega låtar...
Jag gillar lite poppigare låtar.

Prisut.
The Winner take´s it all,
We are all the winners, we are all the best

Begravningsmusik är hemsk. Jag har på senare tid valt att spela Abba. Det är populärt. Abba finns instrumeltalt, och i lite nya versioner. Lite mera poppiga.

Och till ärevarv, INTE We are all the winners, eller Simply the Best.

/Cronis- speaker på mååånga tävlingar
 
Sv: Musik t tävling

usch the winner takes it all kan man ju inte ha på ärovarv ingen sväng alls ju:p
 
Sv: Musik t tävling

Till ärevarv ska det helt klart vara Eye of the tiger!! Man får väl ha lite att variera med såklart men den är bäst. :)
 
Sv: Musik t tävling

stand up for the champions, den dem spelar på flyinge den är as grymm!
 
Sv: Musik t tävling

Pissenisse skrev:
stand up for the champions, den dem spelar på flyinge den är as grymm!

Ja den är bra, den brukar jag köra.
"Does your mother know" med Abba är ju en Strömsholms klassiker oxå. Den är en given låt när jag är speaker.
 
Sv: Musik t tävling

Han_naH skrev:
Till ärevarvet: Simply the best med Tina Turner. En klassiker :p

Till själva programmen kan du väl ha panflöjt eller nåt sådant. Ta inte sagan om ringen skivan bara, den har jag ridit till och en del fick ganska spännande låtar...
¨

Håller med dej! Till ärevarvet ska man absolut ha Simply the best med Tina Turner:love: :idea: :banana: :bow: :p :rofl: :bump:
 
Sv: Musik t tävling

har funderat lite, borde man inte kunna ha We are the winners till ärovarv:D Alltså litauens bidrag till esc:p
 
Sv: Musik t tävling

Gör inte som på en tävling jag var på...dom hade bara två skivor med panflöjt som dom körde om och om igen. Gissa om man var ganska less efter att ha varit där en hel dag.

Jag föredrar lite poppigare låtar när jag tävlar.
 
Sv: Musik t tävling

Tramptass skrev:
Gör inte som på en tävling jag var på...dom hade bara två skivor med panflöjt som dom körde om och om igen. Gissa om man var ganska less efter att ha varit där en hel dag.

Jag föredrar lite poppigare låtar när jag tävlar.

Vart va det nånstans?

Panflöjt finns i flera olika tappningar, jag har massor sånt, men det mesta är nyare pop-låtar i panflöjts tappning. Dvs, lite mera upp-poppade låtar. Inte så där dystert å klassiskt.
Vissa låtar är superbra, å jag ahr tom kombinerat vissa låtar till en kort kür till min syster som rider på den nivån.
 
Sv: Musik t tävling

Cronis skrev:
Begravningsmusik är hemsk. Jag har på senare tid valt att spela Abba. Det är populärt. Abba finns instrumeltalt, och i lite nya versioner. Lite mera poppiga.

Och till ärevarv, INTE We are all the winners, eller Simply the Best.

/Cronis- speaker på mååånga tävlingar


Varför kan man inte ha simply the best på prisutdelningen :confused:

Själv tycker jag eye of the tiger :p
 
Sv: Musik t tävling

För att den är så fruktansvärt ut-tjatad.
Är man speaker, som jag på mååånga tävlingar, blir man hemskt trött på att bara höra 1-2 ärevarvslåtar, när man själv är ute på tävling, så därför är man ständigt på jakt efter nya.

På min hemma klubb har det ENBART spelats, "We are all the winners" och just "Simply the best" tills jag tog över.
Så dom två låtarna är bannlysta. Dock händer det att jag spelar dom, när vi har 8-9 ärevarv på en dag.
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
460
Senast: Smoothi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte om det är borde ligga under allmänt eller häst, men vi testar här: Om jag vill bygga ihop en kür, med musik, vilka lagar...
Svar
0
· Visningar
671
Senast: Gnapp
·
Hästvård Min häst fick efter skoning (ca 30 min), flera konstiga symptom! Efter att hovslagaren var klar, ville han se att häst var ok, vilket...
Svar
11
· Visningar
1 940
Senast: mily
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 822
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp