Musik t tävling

Sv: Musik t tävling

Mest chill att rida till på tävling är svenska dans- och schalgerklassiker! Man blir så lugn av dom....
 
Sv: Musik t tävling

till programmen : Wild horses med Natasha Bedingfield, den är jätte fin och väldigt passande
 
Sv: Musik t tävling

*KL*

We are the champions med Queen på prisutdelning :) Jag :love: den låten ;)
 
Sv: Musik t tävling

Jag tror att Gyllene Tider kan komma att passa. Lite somriga låtar som väcker vårkänslor hos alla. Juni, Juli, Augusti är en favorit =)
 
Sv: Musik t tävling

Spirit, Stallion of the Cimarron : Get of mu back
awsome!:banana: :bump:
:p

eller varför inte "you can't take me" eller "run free"

eller varför inte "bad reputation" med Halfcocked, "Holding out for a hero" med Jennifer Saunders eller någon annan bra låt från Shrek soundtracken (eller något annat film soundtrack)? Dom är grymt uppiggande (i de flesta fall). Precis som fertalet Disneylåtar :)
 
Senast ändrad:
Sv: Musik t tävling

På ärevarv ska man ha nån låt som gör att alla blir glada så man nästan gråter. Det ska vara nån låt som gör att man känner sig stolt.

Hoppas ni fattar;P
 
Sv: Musik t tävling

we are the champions är också en bra låt till ärevarv :D annars håller jag med om att abba är väldigt bra att ha :) spec. dancing queen lr va den heter :P
 
Sv: Musik t tävling

Öuhm.. min foderhäst's ägare vill rida program till "Ingen sommar utan reagge" av Markoolio :rofl:
 
Sv: Musik t tävling

Haha men det skulle inte varit så dumt. En riktig sommarlåt :banana:

Men eye off the tiger är bäst,just i början är den så skön. Sen med men älskar början.
 
Sv: Musik t tävling

Ärovarv: Eye of the tiger för den är så kraft full

Och till dressyren ngr ballader blir ofta väldigt stark intryck!!
 
Sv: Musik t tävling

Haha men det skulle inte varit så dumt. En riktig sommarlåt :banana:

Men eye off the tiger är bäst,just i början är den så skön. Sen med men älskar början.

Ja det är verkligen klockrent.

Synd att jag har sådan oordning på mina musik mappar, och tävlingsmusik-mappar...
Skulle kunna sitta här å skriva allt jag har annars.
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
460
Senast: Smoothi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte om det är borde ligga under allmänt eller häst, men vi testar här: Om jag vill bygga ihop en kür, med musik, vilka lagar...
Svar
0
· Visningar
671
Senast: Gnapp
·
Hästvård Min häst fick efter skoning (ca 30 min), flera konstiga symptom! Efter att hovslagaren var klar, ville han se att häst var ok, vilket...
Svar
11
· Visningar
1 940
Senast: mily
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 825
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp