Bukefalos 28 år!

När går anmälningstiden ut?

movgli

Trådstartare
Såg att det i propparna för både Uppsalaritten och Midnattsritten (gäller säkert fler tävlingar) står ett datum för sista anmälningsdag som sen inte stämmer överrens med det datum som står på tävlingsdatabasens sida. Vilket datum skall man gå efter, inte kul om man tror att man har anmält sig i tid men sen får betala extra.
 
Sv: När går anmälningstiden ut? - Midnattsritten

Såg att det i propparna för både Uppsalaritten och Midnattsritten (gäller säkert fler tävlingar) står ett datum för sista anmälningsdag som sen inte stämmer överrens med det datum som står på tävlingsdatabasens sida. Vilket datum skall man gå efter, inte kul om man tror att man har anmält sig i tid men sen får betala extra.



Tack för att du uppmärksammade det. :confused: När det gäller Midnattsritten som jag kan svara för så är det den 29 juni som gäller.
Det är helt missat från min sida när jag lagt in i Tävlingsdatabasen och sådant ska helst inte hända. Ber hemskt mycket om ursäkt. :bow:
Bra att du uppmärksammar sådant för det är ju bra när man hjälper varann att hitta missar som sådanna.:banana:

Proppen är den som gäller för det är den som Bosse godkänner.

Nu är det rättat i TDB för Midnattsrittens del. Hoppas vi inte förvirrat allt för mycket för er som tänkt komma och inte ännu anmält er.
Utan Bukefalos hade vi kanske inte uppmärksammat det.
:love:Love Buke:love:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 660
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 897
Senast: Madalitso
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 621
Senast: Barbabelle
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp