Bukefalos 28 år!

När kommer 90 dagarsfakturan från Flyinge?

rebus

Trådstartare
Jag har för första gången använt Flyinge hingst, brukar de vara väldigt sena med sina fakturor? När jag betäckt på andra stationen brukar fakturan ofta komma innan 90 dagarskollen. Nu är stoet snart på 150 dagar, jag ringde och kollade på 100 dagar eftersom den inte kommit ännu, då sa de att den var på g. Det är irriterande när man vet att man ska betala den att inte kunna göra det tycker jag.
 
Sv: När kommer 90 dagarsfakturan från Flyinge?

Jag har samma "problem". Har betäckt med en hingst från en annan station men inte heller fått någon räkning. Mitt sto är på ca 150 dygn också
 
Sv: När kommer 90 dagarsfakturan från Flyinge?

*KL*

Själv har man fått massa konstiga extra avgifter av dem samt inte ens fulla skick och fakturor för dubbla skick än vad man fått.. så var glada för ni inte får faktura ;) Vi kan byta haha.. Åh måste orka ta tag i allt strul vi haft runt dem. Lockas dock inte av ta deras hingstar nästa år :(
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto som jag misstänker är dräktig. Hon betäcktes 2022, vid dygn 18 sa de att hon va dr men vid dygn 45 sa de att hon...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 903
Senast: Skjøldur
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 384
Senast: Fruentimber
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
860
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
32 273
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp