Bukefalos 28 år!

Någon från Karlstad...

Sv: Någon från Karlstad...

OKI!!! Det är ju en av hans 1åringar guuud va spännande.:rofl:

Ja o dem lär jag komma nära för de har han 12st de är ju så söööööta!!:p

:banana:

Är så nyfiken om Pitcairn är lik min leasinghäst, han är 7år nu...
Ägaren i skåne har bett mig kika till Pitcairn nästa gång jag startar på Färjestad.
 
Sv: Någon från Karlstad...

Någon som är sugen på en karlstad träff? Vi kanske kan gå på trav eller nått tillsammans?
 
Sv: Någon från Karlstad...

ågon som har starthät på färjestad snart kanske? Så kan i träffs och kolla på det?
 
Sv: Någon från Karlstad...

Är jag "i stan" så kommer jag gärna! :)

Tyvärr är det inte så ofta numera. :(
 
Sv: Någon från Karlstad...

Kalas bra!!!:bump: Så kan jag passa på att nypa Partik i näsan för att han inte har tid att sko mina hästar:devil:

Kan han sko då? Är han igång och jobbar igen som vanligt efter den där hemska olyckan?
 
Sv: Någon från Karlstad...

Han är så "dum" att han inte lär av sina misstag.....leder man 3 st ettårshingstar samtidigt så bör man kalkylera med att sånt kan hända....men sen när man FORTSÄTTER leda 3 st på samma gång så känns det som att han kan skylla sig själv. :angel:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
571
Senast: lil-sis
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
702
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 432
Senast: hastflicka
·
Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 053
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp