Bukefalos 28 år!

Någon från Karlstad...

Sv: Någon från Karlstad...

Vet inte om jag frågat tidigare. Men vet jag vem du är kanske? Tänkte för jag har ju åxå jobbat med trav och vart mycket på färjestad i mina dagar.
 
Sv: Någon från Karlstad...

Assar har ju jobbat på smedjan förr, nu driver han eget..vet inte om han hyr ett bås på smedjan nu ....

Vi kom ihop oss ganska direkt jag o han då han deklarerade vad han tyckte om amatörer i stallet(P alltså) :eek:
 
Sv: Någon från Karlstad...

Min herre va på hugget idag. Smidig som vanligt:)
CIMG3665.jpg

CIMG3666.jpg

CIMG3674.jpg
 
Sv: Någon från Karlstad...

Näää , han bor i ransäter och är NADA intresserad av hästar..bara poker fotboll o hockey i huvudet på honom
 
Sv: Någon från Karlstad...

Han är så "dum" att han inte lär av sina misstag.....leder man 3 st ettårshingstar samtidigt så bör man kalkylera med att sånt kan hända....men sen när man FORTSÄTTER leda 3 st på samma gång så känns det som att han kan skylla sig själv. :angel:

När man gör en sådan sak måste man ju vara så utarbetad att man inte tänker klart? Kul för hästägarna som har överlåtit ansvaret för hästarna till en person som inte är mer rädd om dem än så.
 
Sv: Någon från Karlstad...

däremot tror jag att jag vet vem TS är...om hon jobbade som id kontrollant förr på travet
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
570
Senast: lil-sis
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
702
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 429
Senast: hastflicka
·
Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 051
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp