Bukefalos 28 år!

Någon från Karlstad...

Sv: Någon från Karlstad...

Jag har varit "från" banan många år...men aktiv ändå. Haft Olles Konvalecenter i 10 år.
 
Sv: Någon från Karlstad...

du får åka till parken på lördag ( m-fors) Han ska dit då ...host host.....
 
Sv: Någon från Karlstad...

däremot tror jag att jag vet vem TS är...om hon jobbade som id kontrollant förr på travet

Nä men är det inte Sonja eller???

Jo då det är jag som du tror!!

Oki är du på banan på måndag??? Kom in vet ja till Patrik!!!!:p
 
Sv: Någon från Karlstad...

Höjta ifall det blir träff nån tävlingsdag så kan jag be Kjell om stallplatsbiljetter....:D
 
Sv: Någon från Karlstad...

tror det var din son en kompis dejtade för några årsen! en tjej från sunnemo som tyckte det var skitkul å få skotta boxar hos dej...:angel:

Verrdo har du inte testat å ringt nicklas?? eller kanske henrik??
 
Sv: Någon från Karlstad...

Vem är den tjejen då
VäntaR på att Roy ska höra av sej om mina pojkars fötter
 
Senast ändrad:
Sv: Någon från Karlstad...

hahaha jo det blev fel först va?? :angel::rofl: fatta inte mkt innan du ändra..=)

det var en jag umgicks med mkt förr när vi hade sommarstuga i sunnemo=)
 
Sv: Någon från Karlstad...

skulle ja nog kanske göra... lite farligt dock för ja är så grymt sugen att börja jobba inom travet igen.....
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
582
Senast: lil-sis
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
714
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 439
Senast: hastflicka
·
Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 120
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp