Bukefalos 28 år!

"Någon" leker med färgerna!

Sv: "Någon" leker med färgerna!

Jag tyckte allt blev väldigt svårläst, lite för stark färg bakom kategorierna (den gula förgen alltså.)

Men kul att det händer något, man blir alldeles förvirrad när man loggar in!:D
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Den 'hudfärgade' färgen gör det lite svårt att se tycker jag.
Fast förmodligen är det för att jag avskyr alla förändringar. Om ett tag har jag kanske vant mig. :)
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Nu har jag ändrat en del under tiden ni kommenterade och lite efter också ;)
Jag tror jag lugnar mig ett tag nu, förändringarna är inte så stora egentligen jämfört med tidigare, lite gladare samtidigt inte för störande är min åsikt.
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Jag är inte helt förtjust i persikopastell. Det finns ett element av obehag i associationerna till sjukhus, messmör och hud.
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Jag tror att det är den gula i kombination med den pastellmintgröna bakgrunden som ger omedelbara associationer till mentalsjukhus.

Inte jättebekvämt att läsa med alla kontraster som är nu
icon_xp.gif
, är det ett knep för att få bort oss som hänger här alldeles för lång tid i sträck?;)
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Det var du som associerade, inte jag ;)

Sitter vid en annan skärm nu och den gula har helt klart ett annat utseende här. Det är ju så att färger kan se väldigt olika ut på olika skärmar.

Jag skall försöka jobba lite mer med den gula, vi får se om jag lyckas få till det :)
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Den gula färgen ser.. Ja, billig ut :o

Jag har alltid undrat hur en färg ser billig ut? Hur menar du? :)

kl

Jag tycker att det ser bra ut. En sak jag tänkte på dock är den mörkgröna färgen på vissa ställen, den kanske hade sett bättre ut i en ljusare variant?
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Jag är lite tveksam till den gula nyansen, den sticker lite i ögonen, men annars så tycker jag det blev snyggt! :D
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Måste tyvärr säga att denna nyans av gul är inte trevlig för ögonen... Sticker något vansinnigt..
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

*kl*

Den gula färgen var lite jobbig att leva med :o Varför inte införa en funktion med några olika färgval som användarna själv får välja mellan så man kan göra det behagligt för sig att läsa och spendera tid på allas vårat älskade forum?
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

---

Wow! Inte kul att logga in till det här gula, lite otrevligt. Kanske vanesak men känns ganska obehagligt...
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Pastellgröna är helt okej tycker jag. Men den gula verkligen sticker i ögonen. Och helhetsintrycket blev lite rörigt och på tok för mycket '90-tal', när folk hade horribla färgkombinationer, ett sammelsurium av animationer osv... :o
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Håller med! Den gula färgen är verkligen jobbig för ögonen :(
Jag kommer definitivt att vara inne här mindre om denna färgen är kvar iallafall :(
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

*KL

Jag är inte heller överförtjust i den gula färgen, men i mitt fall kan det lika gärna vara en vanesak.

Däremot hade jag gärna haft lite mer kontrast mellan bakgrunden och inläggsrutorna.
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

*KL*

Vad har ni gjoooooort?!?!? :eek: Håller helt med om att den gula färgen ser hemsk ut. Eller snarare sjuk ut. *hyperventilerar* :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 568
Senast: Sezziyanen
·
  • Artikel
Hästnyheter En lillasyster vill att storasyster ska leka i ”Vill du va min ponny?”, där leken blir en egen värld - eller om det är storasyster som...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Gunnar
·
Hemmet Har köpt lägenhet där köket har kvart klinker på golvet, vita högblanka skåpluckor och svart bänkskiva. Köksmöbler till detta? Litet...
Svar
10
· Visningar
329
Senast: gullviva
·
Fritid Jag vill måla mönster på en resväska för att kunna urskilja den från andra. Någon som har förslag på vilken sorts färg som fäster på plast?
Svar
7
· Visningar
597
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp