Bukefalos 28 år!

"Någon" leker med färgerna!

Sv: "Någon" leker med färgerna!

Jag tycker det är trevligt att det fräschas upp! Men jag som har lite vajsing med dom syntappar som ska se gult har tyvärr jättesvårt för den nya gula färgen..
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Testa gärna vidare! ;) Det blev lite för plottrigt för min smak. Egentligen är det väl inget större fel på orange, men det blir för skarpt tillsammans med den mörkare gröna färgen när så mycket av övriga bakgrunden är vit. För stora kontraster.
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Jag vänjer mig så fort vid nytt att jag faktiskt inte ens kommer ihåg exakt hur det såg ut innan färgerna ändrades:angel:

Jag har faktiskt inte en aning heller...:o

Men det gröna var riktigt behagligt!! Möjligen lite tråkigt med helgrönt om man ska klaga lite...

Edit: För övrigt gillar jag lila väldigt väldigt mycket...i alla former och på alla sätt :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: "Någon" leker med färgerna!

hrm... jag vet inte om jag har färgerna inställda annorlunda, men jag har inget som är messmörs- och hudfärgat. Är det den gula färgen du menar? Den är ung som senap på min dator.
btw så tycker jag det ser lite ovant ut, men inte konstigt. Tror man vänjer sig rätt snabbt vid detta. :)


Nej det var annan färg då, pastellpersikofärgat.

Nu är det bara grönt i olika nyanser och det gillar jag skarpt!
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Ja! Helgrönt var mycket bättre. Ögonen känns mycket gladare nu! :)
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

*KL*

Fan va fint, Gunnar!
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Jag har faktiskt inte en aning heller...:o

Edit: För övrigt gillar jag lila väldigt väldigt mycket...i alla former och på alla sätt :angel:

:rofl:
Det är väl bra, antar jag!! Vi har lätt för att anpassa oss ;)

.. Och jag håller med om det lila.. Lila är fint :angel: Och grönt, lila och ljusgrönt, OOOOJ så vackert så:D (mitt vardagsrum går inte alls i de färgerna.. nejdå)
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

*kl*
Snyggt, stilrent och skönt för ögonen nu! Jag reagerade också på den gula förut, trodde nästan att det var min dator som fått spunk :rofl:
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

.. Och jag håller med om det lila.. Lila är fint :angel: Och grönt, lila och ljusgrönt, OOOOJ så vackert så:D (mitt vardagsrum går inte alls i de färgerna.. nejdå)

Haha, du kanske är min tvillingsjäl! :love: Men tänk så enkelt det vore om du och jag skulle byta lägenheter...;)

Nu är färgerna harmoniska och bra tycker jag :banana:
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

knapp.

nu ser det mycket bättre ut till och med för mig som inte gillar skogsgrönt på andra ställen än i skogen. kanske rubrikrutorna kunde skilja sig lite mer från bakgrunden?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
790
Senast: Sel
·
Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 752
Senast: Sezziyanen
·
  • Artikel
Hästnyheter En lillasyster vill att storasyster ska leka i ”Vill du va min ponny?”, där leken blir en egen värld - eller om det är storasyster som...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Sonen har knappat på datorn så ”musplattan” slutat fungera och den orangea knappen lyser. Hur gör jag för att få det fungera igen?
Svar
2
· Visningar
195
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp