Bukefalos 28 år!

några singel karlar här?

Sv: några singel karlar här?

Och igår fick jag en bevakning fr Hemnet (haft i flera år:() på en mkt välskött, charmig gård bara 1,5 mil fr stan:banana:
OP övertalning tar sin börjar..

So fare so good:banana:
Än finns det hopp vill jag lova, för att jag skall slippa söka en "ny" cowboy med gård...
I onsdags var vi o tittade på nämnda gård....sen har det varit rätt tyst om den, men idag när vi tillsammans (OBS tillsammans) byggde en grind till mig o Raiza...sa han att jag varit tyst om den där gården:crazy:, "nja, jag trodde inte du var intresserad, då du inget sagt," sa jag.
"Jo, men den kunde man nog göra rätt fin", sa han:banana::bump:

Fortsättning följer...tyvärr var det en hel del folk där o kolla, så det blir nog dyrt...
De har 2 visningar till, så vi åker på en till...har lite frågor nämligen...
 
Sv: några singel karlar här?

Håller tummarna!!!!

Klart du inte ska behöva ut och leta ny cowboy, det skulle ju öka konkurrensen:devil: (och den är hård nog som den är:crazy:)!!!!!!

Lycka till!!!!:bump:
 
Sv: några singel karlar här?

Tack :bow:

Med närmare eftertanke så tror jag inte att jag skulle bli nån konkurent iaf:crazy:
För håller inte detta med denna "cowboy"...så pallar jag nog inte med en ny...då blir det nog som Bill//en enkel träl i uppförsbacke, dock ej prenumerant -här gäller lösnummer !
:rofl::rofl::rofl:
 
Sv: några singel karlar här?

Tack :bow:

Med närmare eftertanke så tror jag inte att jag skulle bli nån konkurent iaf:crazy:
För håller inte detta med denna "cowboy"...så pallar jag nog inte med en ny...då blir det nog som Bill//en enkel träl i uppförsbacke, dock ej prenumerant -här gäller lösnummer !
:rofl::rofl::rofl:
Skicka mej ett PM när den dagen kommer, Bon Raiz så kan vi göra en deal ! ;)
 
Sv: några singel karlar här?

Bukes Dejtingservice AB? ;)

*S* Gör som jag annars... leta utanför sverige.... :angel:

å d e inge fel på lösnummer.. men det blir jue så Attans Trist i längden ;)
 
Sv: några singel karlar här?

Hola,
Jag håller tummarna på att ni blir med gården. Din drömgård.

mvh Eva
 
Sv: några singel karlar här?

Äsch, man måste ju testa nya saker här i livet, el hur?
Menar det sistnämnda...har ingen egen erfarenhet av ifall det kan bli trist;)

Och visst...utlandet:idea:
Man kanske skulle ta den där ranch-resan till födelsedagspresent till sig själv...öhm, om några år:angel:

Eva...e det för snacket här ovan, som du håller riktigt hårt nu el;)
Tack...gör det...men drömgård vet jag inte om det är...:crazy:
En sån har jag inte äns råd o titta på:(
 
Sv: några singel karlar här?

Äsch, man måste ju testa nya saker här i livet, el hur?
Menar det sistnämnda...har ingen egen erfarenhet av ifall det kan bli trist;)

Och visst...utlandet:idea:
Man kanske skulle ta den där ranch-resan till födelsedagspresent till sig själv...öhm, om några år:angel:


jag vte ett ställe du kan åka till ^^ Om du gillar semiöken områden som är platta som pannkakor.. och illebattevarma :D

jag testar Alltid nya saker... ;)

och du... gården Kommer bli din, och den kommer bli din drömgård.. Håller alla tummar jag har och tänder ett ljus för dig!
 
Sv: några singel karlar här?

So fare so good:banana:
Än finns det hopp vill jag lova, för att jag skall slippa söka en "ny" cowboy med gård...
I onsdags var vi o tittade på nämnda gård....sen har det varit rätt tyst om den, men idag när vi tillsammans (OBS tillsammans) byggde en grind till mig o Raiza...sa han att jag varit tyst om den där gården:crazy:, "nja, jag trodde inte du var intresserad, då du inget sagt," sa jag.
"Jo, men den kunde man nog göra rätt fin", sa han:banana::bump:

Fortsättning följer...tyvärr var det en hel del folk där o kolla, så det blir nog dyrt...
De har 2 visningar till, så vi åker på en till...har lite frågor nämligen...
:banana:...Här hålls verkligen alla tummar som finns!!!!!:D
 
Sv: några singel karlar här?

Jaaa, vill veta mer...när det närmar sig:idea:
Fast det får inte va för:devil: varmt nuförtiden för mig:crazy:
Måste börja spara...har nåt år kvar, dock inte många...

Ja, vi får väll se, hur det går m huset och ju mer jag tänker på´t...så blir det långt ifrån en dröm:crazy:...iaf inte om den stiger till ett par mille...risken finns...en hel del tyskar o danskar var där o titta:(

Hej Piraja...hemkommer från "semestern" nu...blev det en "fixar-vecka"?
Tack snälla ni, som håller tummar o tänder ljus...:love:
 
Sv: några singel karlar här?

Nja...mer åt "hinnamedochhälsapåallavecka"...phu!!! Hann dock med att titta på Vattlångstävlingarna och det var kul. Hög klass i år;)
 
Sv: några singel karlar här?

oh.. d e inte skoj att hamna i budgivning mot tyskar... Priserna kan ju stiga något vansinnigt då.. Håller alla tummar och tår jag har för er!
 
Sv: några singel karlar här?

Just vad jag tänkte...och det kommer att va 2 visningar till:( nu i Augusti...Tyskarnas semestertider...
Jag kan ju alltid hoppas att de hoppar, för att sjön är rätt långt ifrån;)
Nåja. den som väntar på nåt gott...
Jag har ju suttit m bevakning på hemnet i minst 4år nu och igår kom det en till, som var lite väl långt ifrån stan och för nära övrig släkt...det undviker vi, om det går:angel:
 
Sv: några singel karlar här?

hehehehe.. jag förstår dig :D Hoppas verkligen att det går vägen för dig! Å att man får komma upp å hjälpa till med målning å snickerier å grejer.. :D Jag e en hejjare på att snickra å klottra färg ;)
 
Sv: några singel karlar här?

Ooo jag tackar för erbjudandet, men nu skall vi inte gå händelserna i förväg här;)
Men OM, så behöver det snickras upp nya bräder och målas falu-rött...på många ställen:crazy:
 

Liknande trådar

Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
504
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
881
Senast: manda
·
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 126
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp