Bukefalos 28 år!

några singel karlar här?

Sv: några singel karlar här?

:rofl: :rofl:

sådär tänkte jag också när jag var singel. Men eftersom det inte fanns nån ledig hästkarl, så fick jag nöja mig med en fabriksarbetare/fiskare :p

det gick lika bra det :D
 
Sv: några singel karlar här?

NÄÄ!!! jag vill verkligen inte det... vill har en karl nu som verkligen är häst frälst lr minst kan tänka sig att bli det...:d

Har provat en bonde nu men han visste knappt vart kaffekokaren fanns i där hemma...

Blir så trött!!:angel:

Vart är ni???:love:

komsi...:idea:
 
Sv: några singel karlar här?

Fällor kanske kan funka, frågan är bara vad du ska anända som bete :p
 
Sv: några singel karlar här?

en annons :p

Jag önskar en manlig medryttare som vill komma och rida ett par ggr i veckan :o

:rofl: :rofl:
 
Sv: några singel karlar här?

ser ni, ser ni!!!...

jag har hittat en...:rofl: :rofl: :rofl:

men undar vad jag använde för bete (kliar sig i huvudet):confused:
 
Sv: några singel karlar här?

ser ni, ser ni!!!...

jag har hittat en...:rofl: :rofl: :rofl:

men undar vad jag använde för bete (kliar sig i huvudet):confused:

neeee, du hittade inte.. jag avslöjade mig själv. haha. Dessutom är jag svår att tämja, så det blir många lönlösa lassokast. :rofl: :rofl:
 
Sv: några singel karlar här?

Sen kan man göra som jag!
Min man var livrädd för kusarna men han var tillräckligt förälskad och snäll.:love:
Nu rider han, följer med land och rike runt och kollar på tävlingar. tex så firade vi vår 10:e bröllops dag på hjoko. För att inte tala om att vi köpt en bondgård och byggt om ladugården till stall för 7 hästar. lösdrift åt kossorna.
Så är de tillräckligt förälskade och SNÄLLA så kan allt lyckas.:love:
 
Sv: några singel karlar här?

Sen kan man göra som jag!
Min man var livrädd för kusarna men han var tillräckligt förälskad och snäll.:love:
Nu rider han, följer med land och rike runt och kollar på tävlingar. tex så firade vi vår 10:e bröllops dag på hjoko. För att inte tala om att vi köpt en bondgård och byggt om ladugården till stall för 7 hästar. lösdrift åt kossorna.
Så är de tillräckligt förälskade och SNÄLLA så kan allt lyckas.:love:

:bow: grattis til ett lyckat arbete;)
 
Sv: några singel karlar här?

men vad är detta?? finns det bara en enda här????:confused:

hallå... vart är ni???;)
 

Liknande trådar

Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
504
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
881
Senast: manda
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: julgrisen
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 815
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp