Bukefalos 28 år!

några singel karlar här?

Sv: några singel karlar här?

Åh! Det fattade inte jag.
Jag är hopplös är jag rädd. I synnerhet när det är smileys med. Några brukar jag grejja men rent allmänt ställer de till det för mig...

Det hör nog till ålden... Suck!

mvh Eva
 
Sv: några singel karlar här?

Om jag tolkar er kvinor rätt: En karl = billig arbetskraft ! :rofl:

Tyvärr:( gäller inte mig....billig ja, men ej arbetskraft nuförtiden iaf:mad:
Undra om han blivit utsliten och behöver bytas ut;)
 
Sv: några singel karlar här?

O my gud:banana:
Du har ju hittat HAN....för jösse namn Bev, sköt dina kort rätt nu...visa inte allt du kan ....än på några år;)

Jag tror att det är så jag fått en lite väl för "soffad" man här hemma...har gjort för mkt saker själv, utan att vara så där lagom "okunnig dum blondin":rofl::rofl:, som mannen fått hjälpa...
 
Sv: några singel karlar här?

Ja, men vad är en drömkarl då?
Ja, det kan man undra...jag tror att han är det från början när man hittat honom...det känns bara rätt.
Men sen veti katten vad som sker efter 15-20år...
Är det vi kvinnor som gräver vår egen grop?


Nån med ett bra betalt jobb som är snäll, läs generös, så man får hästsaker då och då?
Har jag...

Nån som är händig och kan snickra på stall, hus, gård?
Hade jag, därför är han nog inte intresserad o göra om det:crazy:

Nån som motorsågar och klyvar ved, klipper gräset och släpper ut hästarna varje morgon?
Har jag, men är nog rädd o behöva göra det sista, därför har vi ingen gård...än:devil:

Någon som åtminstone har ingenjörsexamen så den klarar av att räkna, koppla elgrejjer och fattar hur tekniska saker fungerar?
Inga problem här heller, utan examen i igenjörsteknik

Någon som är tycker om och är snäll med barnen?
jadå, inga problem här heller...lite väl snäll kanske nu när de är tonåringar

Någon som kan laga en god middag, bjuda på ett glas gott vin och titta djupt i ögonen?
Yes, en 5-1a här oxå....så va f...gnäller jag för:(

Någon som kan rida?
Kan säkert, men vill absolut inte visa det...för då anser han att han verkligen är FAST;)

Eller skall dom vara snygga hantverkare som är coola och inga mesar?
Nja, snygg o snygg...ögonen var iaf himla mysiga för 22år sen...förrästen så är dom det än, bara men tittar djupt in i dom....och mes, nä fy f....då skulle det inte hållit så här länge:rofl:
 
Sv: några singel karlar här?

O my gud:banana:
Du har ju hittat HAN....för jösse namn Bev, sköt dina kort rätt nu...visa inte allt du kan ....än på några år;)

Jag tror att det är så jag fått en lite väl för "soffad" man här hemma...har gjort för mkt saker själv, utan att vara så där lagom "okunnig dum blondin":rofl::rofl:, som mannen fått hjälpa...

*S* Spelar jag dum blodin för den här grabben så lär han bita mig i röven :D å jag försöker verkligen sköta korten rätt.. i den mån jag lyckas med det ^^ sinnessjukt skönt att hitta nån som inte tycker man ska fjolla ner sig så man blir en "normal" tjej.. eller för den delen frågar varför man alltid är så j*vla kaxig när man säger vad man tycker ^^ så.. vi får se vad som händer.. men jag vet vad jag hoppas på..
 
Sv: några singel karlar här?

Ja, men vad är en drömkarl då?
Kanske nåt i stil med :devil: Helge Fossmo :devil: , kanske??? Tänk när han kommer med den Helige Ande erigerad o talar tungomål under täcket??? fast han är ju upptagen nu förstås, men erfarenhetsmässigt så blir han ledig till ansökan senare. Det tar ju ett par år mellan varje! :devil: (O kvinnorna svärmar runt såna som spyflugor runt en koskit) :rofl:
 
Sv: några singel karlar här?

Ja, men vad är en drömkarl då?
Bra fråga...självständig, han måste vara självständig...

Nån med ett bra betalt jobb som är snäll, läs generös, så man får hästsaker då och då?
Jag har bättre betalt:cool:

Nån som är händig och kan snickra på stall, hus, gård?
Det skadar ju inte...annars gör jag det själv eller anlitar proffs...(vilket i och för sig kan vara lugnast då mitt kunnande inte följer min önskan/vilja alla gånger:angel: )

Nån som motorsågar och klyvar ved, klipper gräset och släpper ut hästarna varje morgon?
Nej, det gör jag själv så gärna:D

Någon som åtminstone har ingenjörsexamen så den klarar av att räkna, koppla elgrejjer och fattar hur tekniska saker fungerar?
Underlättar ju...jag är hopplös på det tekniska:o...

Någon som är tycker om och är snäll med barnen?
Nåt annat finns inte..:cool:
Någon som kan laga en god middag, bjuda på ett glas gott vin och titta djupt i ögonen?
:rofl:...det har jag räknat bort. Inte viktigt...:cool:

Någon som kan rida?
Nope, inte viktigt...men visst vore det kul om han ville försöka;)

Eller skall dom vara snygga hantverkare som är coola och inga mesar?
Mesar kommer inte långt här...men huruvida dom är snygga hantverkare eller coola...nä;)
 
Sv: några singel karlar här?

Kanske nåt i stil med :devil: Helge Fossmo :devil: , kanske??? Tänk när han kommer med den Helige Ande erigerad o talar tungomål under täcket??? fast han är ju upptagen nu förstås, men erfarenhetsmässigt så blir han ledig till ansökan senare. Det tar ju ett par år mellan varje! :devil: (O kvinnorna svärmar runt såna som spyflugor runt en koskit) :rofl:

Hu, det låter förskräckligt!
Andra får svärma! Jag har redan hittat min drömkarl... Tackolov!

mvh Eva
 
Sv: några singel karlar här?

Det ska du nog vara glad för !:D Tyvärr finns det dumskallar som älskar psykopater o tror att de ska "ta hand om " och omvända dom.
 
Sv: några singel karlar här?

:rofl: Ja, alla har vi våra "spänningar" här i livet....
Men vi sk "normala" kvinnor skaffar oss lugna män och heta hästar el tvärtom...om det mer behagar;)
Lite beroende på vilken som är lättast o omvända:)
 
Sv: några singel karlar här?

ja, det tror jag. Först ska väl karlstackaren jobba häcken av sej o när han är trött o äntligen ska få vila ja då ska det nuppas både fram- och bakifrån o till råga på allt så ska han också betyga hur mycket han älskar henne. Ja se kvinnor , dom kan verkligen...... ;)
/ Bill, en enkel träl i uppförsbacke, dock ej prenumerant -här gäller lösnummer !

Sista kommentaren... Helt underbar!! :rofl::rofl::rofl:
 
Sv: några singel karlar här?

Mitt svar på drömprinsen, först måste man kyssa många prinsar innan man hittar den rätta grodan.
Du vet att det är drömgrodan nära han säger : älskling om du tar hand om hela världen så ska jag ta hand om dig.
 
Sv: några singel karlar här?

Mitt svar på drömprinsen, först måste man kyssa många prinsar innan man hittar den rätta grodan.
Du vet att det är drömgrodan nära han säger : älskling om du tar hand om hela världen så ska jag ta hand om dig.


Grodan kan oxå kläcka ur sig "I'll treat ya good and your nose will be safe with me... just don't hit a metallgate with your face.."

:rofl:
 

Liknande trådar

Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
504
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
881
Senast: manda
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: julgrisen
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 815
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp