Natural Horsemanship..*Bild tråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Natural Horsemanship..*Bild tråd*

Kl
Vi tränar rida utan grimma, med carrotstick (obs inte PNH jag håller på med)
Upp på uppbyggda pallar
31243336.jpg

Går på presenning med traktor-och bildäck under
31243341.jpg
 
Sv: Natural Horsemanship..*Bild tråd*

*Knapplån*

Jag har låtit den här tråden vara väldigt högt i tak med massa "å så söta ni är"-inlägg och "tihi, vad duktiga ni är...." trots att många andra forum här på buke, enbart har bildtrådar utan såna "gnäggiga" inlägg. Men något jag INTE går med på, är att ni använder tråden som reklampelare för egen verksamhet, eller efterlysningar av tränare. Såna inlägg ska ligga under radannonser.

Och åter igen, om man bläddrar längre bak i tråden, så är det många bildlänkar som inte fungerar. För att ha en fungerande bildtråd, är det ju roligt om ni låter era bilder ligga kvar, så att andra kan få se dem.

Med hopp om bättring beträffande reklam och efterlysningsbiten. INGA såna mer inlägg, då stängs tråden.

I och för sig, ser jag redan nu att det faktiskt är dags att stänga den här tråden och be er att starta en ny, då ni gått över 1000 inlägg. :D

Mvh

Moderator
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
50 51 52
Svar
1 025
· Visningar
67 757
Senast: Tonto
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 134
Senast: MJLee
·
Kultur Den gamla tråden har hamnat alldeles för långt bak, så tänkte att vi startar en ny fräsch en och hoppas att gamla och nya boknördar...
50 51 52
Svar
1 026
· Visningar
38 140
Senast: LenaH
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 445
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp