Natural Horsemanship *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Ni är såå duktiga!
Men Ella såg inte så nöjd ut när du sprang baklänges framför henne precis, men annars såg hon jätteglad ut!
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Haha, jo men när hästar koncentrerar sig på något och inte behöver vara uppmärksamma på faror i omgivningen så slappnar de av i öronen och de fälls bak. Så hon är inte sur egentligen, utan har sin fulla koncentration riktad mot mig :p
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

*kl*

Senaste ifrån mig.

Backa på avstånd:
YO_080302-165_copy1024.JPG


Ta ut tungan:
YO_080302-131_copy1024.JPG
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Duktiga ni är :bow:

Ett par från idag också. Måste ju passa på och fota nu när mamma är hemma :devil:






 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Jo, jag vet att hon är koncentrerad, men hon hade bara öronen bakåt när du sprang baklänges:P
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Roligt att se så många fina bilder på hälig komunication mellan er och hästarna!

Jag och shiren Gideon lekte i skogen igår! Fotoförhållandet var ganska bra, lite mörkt så en del rörelsoskärpa i bilderna dock!

IMG_6487kopia.jpg


Denna var mycket rörelsoskärpa i, så lekte lite med bilden! Tyckte att bilden visade på kontakt mellan mig och Gideon!
IMG_6501kopia.jpg


IMG_6520kopia.jpg


IMG_6574kopia.jpg


IMG_6553kopia.jpg
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

OT men på bilden där ni galopperar - hur kan bilden bli så skarp? När jag fotar på hästar som rör sig blir det bara suddigt och kameran hänger inte med. Finns det någon speciell inställning? :)

Ser mysigt ut!
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Tar mig friheten att svara; Om du ökar ISO-talet i din kamera reagerar slutaren snabbare (kortare slutartid) och rörelseoskärpan blir mindre :)
 
Sv: Natural Horsemanship *bildtråd*

Underbara bilder! :love: Måste vara en mäktig känsla att dundra fram sådär. Det är annat än min lilla arabtös det, haha :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 169
Senast: Bee
·
Kultur Den gamla tråden har hamnat alldeles för långt bak, så tänkte att vi startar en ny fräsch en och hoppas att gamla och nya boknördar...
51 52 53
Svar
1 042
· Visningar
38 801
Hästhantering Köpte en ny häst i veckan (unghäst). Den är inte jättehanterad men snäll. Kan lyfta hovarna utan problem osv. Den går på bete med mina...
2
Svar
23
· Visningar
3 734
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp