Bukefalos 28 år!

NH-tränare

Ponsse

Trådstartare
Någon som vet var man kan få tag på NH-tränare som vill komma ut till stallen och hålla lektion ca 1-2 gånger i månaden? Är de sällsynta, eller gömmer de sig bara? :)

Jag och några vänner intresserad att träna NH med våra häst, men det är så svårt att börja ensam när man inte riktigt vet hur man ska göra.

Bor i Lund (Flyinge), och har ingen chans att åka med någon häst..
 
Sv: NH-tränare

Har redan varit där inne. Mailat en tjej som inte svarat.. Resten bor inte här nere. Lite tråkigt
 
Sv: NH-tränare

Är också intresserad men jag letar efter någon i skåne/blekinge som man kan åka till och träna hos. Har också kollat listan men inte hittat någon. Vill ha någon som är välkänd och duktig med bra referenser men det är så svårt när man inte känner så många inom NH.

Tar gärna emot PM om namn om det inte finns någon sida där man kan finna flera.
 
Sv: NH-tränare

Jag bor i höör och håller på med NH/PNH. Har kommit ganska långt med min egen häst, även börjat hjälpa en del kompisar med sina hästar men absolut inte "instruktör" (än).

Kan inte komma på någon verklig instruktör häromkring, men det finns ju många som jag som har kommit en bit på väg som säkert kan hjälpa till att sätta igång, om man inte är väldigt kräsen.
:)
 
Sv: NH-tränare

Vi har kontaktat en tränare som har svarat, så vi hoppas på denne. Tack iallafall :) Jag kan höra av mig till dig om det blir kris :d
 
Sv: NH-tränare

jag undrar oxå vart man kan hittat någon som är duktig och vettig i stockholms området som kommer ut. någon som vet nått pm:a gärna.
 
Sv: NH-tränare

Japp! Vi har mailat lite fram och tillbaka. Om allt går som vi vill kommer vi börja träna för henne.

Tusen tack :bow:
 
Sv: NH-tränare

Inga problem.

Jag ringde på en arbetsannons hon hade för något år sedan, det var så jag hittade henne, och hon lät supertrevlig. :)

Hoppas det går bra för er alla.
 

Liknande trådar

Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 402
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 570
Övr. Hund Vi blir med valp om ca 6 veckor ❤️ Innan sommaren köpte jag böcker och började läsa och förbereda mig. Jag tycker dock att det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: Luff
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 552
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp