Bukefalos 28 år!

Ni som springer - hörlurar

pepp

Trådstartare
Jag har börjat komma igång med löpningen igen. Och jag behöver ett par nya hörlurar! Gärna sladdlösa.

Vad har ni?
 
Både jag och killen har Plantronics Backbeat Fit:
backbeat-fit-green.png
 
JBL Mini Reflect BT har jag. Har svettats sönder många lurar i mina dagar men de här har till och med överlevt en vända i tvättmaskin (och en rätt bra stund i torktumlaren...).

Läste lite recensioner och folk klagade mycket på dålig bas :(
 
@pepp hoppas du blir nöjd, de ska vara mycket bra! Jag har testat föregångaren men de var för stora för mina öron så de åkte ut hela tiden :/
 
@pepp hoppas du blir nöjd, de ska vara mycket bra! Jag har testat föregångaren men de var för stora för mina öron så de åkte ut hela tiden :/

Är lite rädd för samma.. har rätt små öron. Har satt på de minsta "plopparna" och ska testa när jag laddat upp dom!
 
Har testat många sådana lurar men får dom inte att sitta kvar utan dom ploppar ur hela tiden .Även fast jag användt alla storlekarna på gummipluggarna .Så jag använder vanliga stora lurar när jag prominerar .Det är bra då det stänger ute lite bakgrundsljud .Har funderat på att skaffa Bose som dom haft reklam om men dom är svindyra så jag får klara mig med sladd och lite oljud i bakgrunden
 
Jag köpte för länge-länge sen ett par Koss in ear med sånt där expanderande skum och retade ihjäl mig på att dom behagade ploppa ur lite nu och då utan anledning så jag köpte ett par sådana där gula siliconehörselskyddsproppar på Jula, tog Dremeln och borrade hål i öronpropparna och bytte skumkonan mot det och sen sitter dom där dom ska, ger mig f*n på att skulle man försöka dra ur dom i sladden skulle sladden gå av. :p
Inte kliar dom heller som skummet gjorde och basen kan man inte heller klaga på. :up:

Fö. fick jag löda om den ena en gång för sjukan hos Koss är dålig lödning, inte helt lätt då dom är limmade men med skalpell, lagom våld, en lödpenna modell micro och lite superlim funkar dom igen men nästa gång dom pajar får det bli sladdlösa. :cool:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 253
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag har tappat bort mina bluetooth-hörlurar som jag verkligen gillade, och nu behöver jag köpa nya. Jag har tittat lite på sådana som...
Svar
7
· Visningar
853
Senast: warg
·
IT & mobiler Jag ska egentligen testa lite olika brusreducerande hörlurar men det känns som om tiden rinner lite i väg och kanske skulle jag ha lite...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 919
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag behöver köpa nya hörlurar i modell ear pod (tror jag att de heter). Någon som har tips? Måste passa yttepyttesmå öron, tåla att...
2
Svar
27
· Visningar
1 460
Senast: Cinzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp