Bukefalos 28 år!

Nr 8 om våra fina 06:or

Sv: Nr 8 om våra fina 06:or

Roligt att höra från dig :)! Kul att allt ändå flyter på!
Loppans diagnos nu är knäledsinflammation, hur och varför det vet jag inte..
Hoppas hon ska bli bra..bara..

Inridningsponnyn är ett sexårigt docksött Welsh cob sto som jag hjälper dom som vi har sommarfoderhäst av med..( importerad )
Hon var tänkt till deras avelsverksamhet men det finns inge hopp om några föl där..så jag sa att vi kan prova att rida in henne och se om vi kan hjälpas åt att hitta ett gott hem som ridponny, hoppas, hoppas..för så vacker och snäll som hon är..
 
Sv: Nr 8 om våra fina 06:or

Tack för den "creden" Tessa! :o:) men hon är verkligen jättesnäll i alla lägen. vi åkte till ridhuset häromdagen för första gången, hon knatar glatt in i transporten helt själv o stod som ett ljus. Travade sen snällt runt i vårt stora ridhus trots att det blåste storm ute o lät väldigt mycket i plåten.:love:

Men nu har hon sprungit på en pinne i hagen o fått en djup sårficka. Står på penicillin och finadyne men är iaf inte halt.

6-åringen fixade egen semester genom att dra av sig skon o bli öm i en hov men imorgon är det slutsemestrat för hennes del!:rofl:

Ja det är ju ett meck med FV, Tessa, det är nästan alltid nåt litet tjafs om nåt o när man som du, har möjlighet att ta hem, då är det bättre att göra det.
Kul med bulan, jag undrar också vad du köpte för sadel?

Sen vill vi verkligen ha en bild uppdatering på vår bukebäbis! ALVA :love::love:
 
Sv: Nr 8 om våra fina 06:or

Knapplån

För överskådlighetens skull, låses tråden.

Ha en fortsatt underbar sommar

Önskar er moderator, som är på väg ut på sjöslag med Viking Cinderella - årets långsemester...
 

Liknande trådar

Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 345
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 934
R
Träning Rider en 8-årig pålle som är till hälften arabiskt fullblod , till hälften norsk döle-travare . Han är en mycket duktig hopphäst som går...
Svar
14
· Visningar
2 068
Senast: RamboOo
·
Träning Måste bara höra om någon varit med om liknande även om detta inte är något problem jag har idag... För ca 2 år sedan (hösten 03) hade...
Svar
18
· Visningar
1 960

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp