Nu har han kommit ut!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu har han kommit ut!

Vilken STOOOR kille, men han är söt!
 
Sv: Nu har han kommit ut!

Megagrattis till den lille! Åh vad söt han var!!!
Hur många dagar gick du över tiden?
 
Sv: Nu har han kommit ut!

Han är född i v42+2 men var betydligt "torrare" i skinnet än elin var som är föd v42+6... :crazy:

Till allihopa; Tack och de är underbara båda två! :love:
 
Sv: Nu har han kommit ut!

Grattis till nya bebisen.. Gud vilka vackra barn du har!
 
Sv: Nu har han kommit ut!

Jättegrattis. Vilken bjässe!
Syndes inte så väl på första kortet men på det andra att han är stoooor.

Jättefina barn.

:crazy: 4 870g :crazy: Jag har fött 4 395g med sugklocka - det var inget vidare...
 
Sv: Nu har han kommit ut!

Grattis! :) Vilken baddare!!!!

Våran togs också med sugklocka och jag kan förstå att du ville smälla till läkaren ;) Jag skrek till läkaren och undrade vad de gjorde med mig... :D Sa åt dem sen att dra ut bäbisen. Tyckte att de kunde göra det när de satt på såna doningar...

M.
 
Sv: Nu har han kommit ut!

Grattis!!!! Vad mysigt det ser ut med en liten bebis.... :love:

Bara en liten undran... Blev du snittad med Elin? Jag bara funderade eftersom du skrev att du gick miste om kontakten direkt efteråt.
 
Sv: Nu har han kommit ut!

Ja det blev akutsnitt med elin pga att jag inte öppnade mig och det visade sig efter snittet att hon låg med ansiktet nedåt och trängde inte ner i bäckenet som hon skulle. Jag låg med värkar från söndag morgon till måndagkväll då läkaren tyckte att det var bäst för både mig och barnet med ett snitt. Så jag var lite orolig denna gång och visst tog det tid när jag öppnade mig men det hände något ialla fall vilket det inte gjorde med elin.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
246
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 403
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 191
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 275
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp