Bukefalos 28 år!

Nu närmare det sig...

Sv: Nu närmare det sig...

Va?Har inge intresse av att ringa dej.Varför skulle jag ha de?Jag vet vem du är o de räcker. :smirk:
 
Sv: Nu närmare det sig...

Vem är jag då? Jag har bättre saker för mig att göra än att diskutera vad andra tycker om min attityd. Det har jag inga problem med. Jag är den jag är.
 
Sv: Nu närmare det sig...

BJÖRKIS skrev:
Vem är jag då? Jag har bättre saker för mig att göra än att diskutera vad andra tycker om min attityd. Det har jag inga problem med. Jag är den jag är.


Ja precis, jag har sett de. :angel: :bow:
 
Sv: Nu närmare det sig...

shady skrev:
Är det då divigt att tro på sina egna hästar?

Tydligen så är det så! Men då får väl jag kalla mig diva :D
Självklart tror man på sina hästar, annars vore det ju dumt att starta dem. Jag förstår inte hur realist tänker, då borde man ju inte tävla hästar överhuvudtaget utan att vara en diva eller så slulle man inte kunna berätta om sina djur om det inte var negativt iheller!
 
Sv: Nu närmare det sig...

Kommer du på Tisdag, var det någon som ville passa stora stygga hingsten?
 
Sv: Nu närmare det sig...

Ja tydligen, sedan kan dom inte stå för det heller. Tänk om jag inte hade tron på sonens häst, varför skulle jag då lägga ner en massa energi och pengar på henne då? Självklart skall man tro på sin häst och inte blir man divig för det.
 
Sv: Nu närmare det sig...

Min häst kom 3:a i Oslo idag. Han gjorde ett kanon bra lopp. Ville bara berätta.....stolt som bara den :rofl: :rofl:
 
Sv: Nu närmare det sig...

shady skrev:
Men ändå säger du att andra äör diviga som tror på sina hästar.

Nej de säjer jag INTE.Om du läser ordentligt så ser du att jag inte säjer det någonstans men att jag kan förstå.Å de är en stor skillnad.
 
Sv: Nu närmare det sig...

Ok, är det bara BJÖRKIS du anser vara divig då eller? Vilket jag absolut inte kan förstå.
 
Sv: Nu närmare det sig...

Ja det kanske i gör! Min häst startar i lopp 1. Lycka till med era!
 
Sv: Nu närmare det sig...

Grattis, och du har all rätt att vara stolt
 
Sv: Nu närmare det sig...

Det gick inte så bra, hon tappade starten med flera längder och på 600m är det ingen hit! Men hon löpte på riktigt bra efter och kom ikapp klungan på slutet. 50m till så hade vi kanske fått lite pengar med oss hem. Vi var enbart med för att hon skulle få ett jobb. så jag är ändå nöjd
 
Sv: Nu närmare det sig...

Du som var där, hämde det något i loppet för man var ju lite överaskad av resultatlistan. Min springer ju också i supersprinter men vi valde att inte åka till Klampen denna gång för det är så dyrt att åka dit. Så vi möts säkert på en supersprint senare i år, det gjorde vi ju förra året 2 gånger tror jag och min fick hinder i vägen båda gångerna...........man tar ju inte igen det på en supersprint det är det tråkiga med den distansen.

Tack Tiggertjejen. Skulle skritta en sväng på honom igår och var på väg att få mej en resa så han har tagit loppet riktigt bra. Han är anmäld till den 12:e i Oslo går allt som det ska så ska kommer vi dit igen.
 
Sv: Nu närmare det sig...

Hände väl inget speciellt förutom vår otur. Vi hade spår 1 men fick starta från box 5.på Innerspåret som min häst fick var det mycket dåligt fäste. Hon löpte dessutom själv, ca 6-7 meter i från klungan så jag är mycket nöjd med hennes upphämtning. Var andra jobbet för året. Siktar på att starta henne igen i göteborg på 600m i juli efter att hon blivit betäckt med Swedish Shave. Då ses vi säkert! :smirk:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är född med ett beckenfel; beckenbenet vrider sig succesivt så att det tippas framåt. Till följd av detta dras också ryggraden ihop...
2
Svar
32
· Visningar
4 267
Senast: Liten
·
Träning Har haft uppe en tråd för ett bra tag sedan ang. mitt sto och en del funderingar runt henne. Behöver nog lite råd över vad jag ska göra...
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp