Nummer elva om våra hästar födda 06

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste prova lägga in en bild nu med det här nya
Stråla står och sover i solen idag.
dsc00253_53513a33e087c321d84073e3.jpg

Ser också vilken risig man hon har fått, jag har ganska länge funderat på att klippa den kort men jag har inte riktigt vågat. Kanske läge att göra det nu. Om jag inte skulle gilla det så växer det ju ut igen liksom.
Nästa vecka får vi förhoppningsvis hem en sadel att prova, hoppas så att den ska passa på köksbordshästen :)
 
KL
Var o tränade igår. Vi diskuterade hur jag rider när det inte är träning och kom fram till att jag får skärpa till mig. Nu är det slut på att rida ut o bara rida. Här ska jag i fortsättningen rida övergångar, skänkelvikningar mm. Att "bara" rida ut o träna kondis får jag göra max en gång i veckan. Nu ska här ridas riktigt fem dar i veckan. Det var ord o inga visor
 
Glad Påsk lite i efterskott! Tyckte tyvärr att det var ovanligt mycket påsksmällar här i år. Tog in hästarna vid 21 igår o 2 min senare var det ett herrans oväsen överallt kändes det som. Lär väl se i boxarna idag hur hästarna tog det hela...

Nu åker vi till Mantorp med Superpåwnin! Hoppas hon har sovit gott o kommit fram till slutsatsen att krokodiler bor i Afrika, INTE i alla terrängdiken man ska hoppa!!:rage:
 
Idag var det löshoppning på schemat.
Jag är helnöjd med lillkillen. Han låter sig lastas utan bekymmer både dit och hem och hoppade så fint så...



Film:


Nu tycker jag äntligen att han tagit sig både i hull och börjat sätta muskler. Sen är det ju ingen nackdel att vinterpälsen är borta...
 
Idag var det löshoppning på schemat.
Jag är helnöjd med lillkillen. Han låter sig lastas utan bekymmer både dit och hem och hoppade så fint så...



Film:


Nu tycker jag äntligen att han tagit sig både i hull och börjat sätta muskler. Sen är det ju ingen nackdel att vinterpälsen är borta...

Härlig uppsyn han har :)
 
Idag var det löshoppning på schemat.
Jag är helnöjd med lillkillen. Han låter sig lastas utan bekymmer både dit och hem och hoppade så fint så...



Film:


Nu tycker jag äntligen att han tagit sig både i hull och börjat sätta muskler. Sen är det ju ingen nackdel att vinterpälsen är borta...
 
Käck han ser ut.
KL
Idag blev det uteritt med dressyrsadel. Rivica tyckte nog det var konstigt att få gå dressyr i skogen men det blev riktigt bra. Kanske lite väl kuperat. Red massa övergångar och hade full koll.
 
Så roligt Tessa! Stort grattis, det är så kul att du har hittat "rätt" :)!
Happy: Han är ju jättefin:up:!
Gaia: Ha, ha, akupunktur:p!

*kl
Vilket påskväder vi haft:)! Underbart!
Fast just nu känns det väääldigt mycket som jag tagit mig vatten över huvudet att springa msv:c1 på söndag med häst som not är mellan ramarna och inget loss och fin i sidorna :wtf:..
Vårpigg,stark och strutig..suck

Men d är väl bara att försöka åka dit och ha roligt..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 211
Senast: Fiorano
·
Avel En ny tråd för alla hästar födda 2022.
19 20 21
Svar
402
· Visningar
50 641
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 546
Senast: cewe
·
Träning Såg att det var dags för en ny tråd för våra hästar födda 2016! Aktiviteten är ju lite lugnare numera men tycker att det är lite mysigt...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 133
Senast: Novalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp