Bukefalos 28 år!

Ny kompis åt mina grisar!

Sv: Ny kompis åt mina grisar!

Vilken sötnöt! :D
Ska du ställa ut i Kristianstad. Jag har tänkt åka ner och kolla där men vet inte om jag kan det nu, för jag måste hämta hö nån helg här nu med. :crazy:
 
Sv: Ny kompis åt mina grisar!

Ja, han är så söt så. :love:

Nej, ställa ut blir det inget av. Men gå och drömma om ännu fler marsvin däremot. ;)
Till hösten däremot ska jag nog försöka våga ställa ut för första gången, men den lille nykomlingen kan få sommaren på sig. (En ursäkt för att jag ska hinna ladda mentalt :angel: )

Såklart du ska dit, jag är nyfiken på dig ju. :D
 
Sv: Ny kompis åt mina grisar!

Jo jag borde åka dit, har tänkt ställa ut min abbytjej i maj när det är utställning i Lessebo.
Men som sagt både hästen och grisarna vill ha hö. :p
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 824
Senast: Luff
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 932
Senast: cirkus
·
N
Övr. Barn I nära ett år nu har min barnlängtan eskalerat rejält. Den startade så sakta när en nära vän blev gravid och jag fick följa hennes...
2
Svar
25
· Visningar
2 287
Senast: jerseyko
·
Övr. Djur har jag idag tingat :bump: Två systrar, en coronet och en shelti :cool: Vissa här vet nog vilka det är ;) En liten Celéste och hennes...
Svar
17
· Visningar
1 228
Senast: Orfeus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp