ny tråd för oss som spelar WoW

Sv: Wow of Warcraft

Vilken cool!
Jag är ju rel. ny på det här, just levlat upp min hunter från zero så är inte helt inne i allt än men kul som satan är det!!

Min karl spelar i Svea Livgarde och är riktigt duktig, mitt mål är att klå honom så småningom ;)
 
Sv: Wow of Warcraft

så nördig kan du inte vara för det heter väl ändå world of warcraft? :D

Jag är anti data- och tvspel
 
Sv: Wow of Warcraft

Haha, såg nu när jag öppnade den att jag skrivit helt fel :rofl:

Jag var helt emot wow innan jag började spela själv, nu är det min bästa kvällssyssla :p
 
Sv: Wow of Warcraft

Bra att du säger det, då ska jag inte prova alltså ;) jag nöjer mig med att somna till big brother varje kväll, det är lagom beroendeframkallande det med :D
 
Sv: Wow of Warcraft

Jag är periodare, har ett account, men ingen vettig speldator för närvarande och även lite för snål.... Men kul är det =)
 
Sv: Wow of Warcraft

har för tillfället en break i wow-spelandet.

spelat sedan 2005, nonstop. Server first med nefarion back in the days /flex

nu vilar mina karaktärer sedan en månad tillbaks :)
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Du är verkligen inte den enda :D

Spelar på Darksorrow och på Alliance har jag en resto/feral druid, holy/retri paladin och en dk på lvl 85. På Horde har jag en hunter på lvl 85 och det är denna jag spelat mest på. Gick med i en guild bara för tjejer och började köra arena med guildledaren. Tröttnade dock ganska snabbt på pvp med huntern då man har så dålig survivability. Så tar en paus från den just nu och levlar en prot warr, resto/ele shaman och en assa/sub rogue. Tror jag ska satsa på pvp med roguen sen istället :D.
Eftersom guilden är så liten för tillfället så har vi inte börjat raida eller kört några rated bgs. Men det hoppas vi kunna komma igång med snart :)
Annars healar jag bgs och dungeons med min pala när jag får lust.
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Så hur går det för alla wow-nördar?:D Så lite aktivitet i den här tråden =/

Guilden har lagts ned typ, vi fick så mycket motstånd och otrevligheter från killarna på servern och forumet så ledaren orkade inte med det. Är så trött på attityden mot tjejer som spelar wow. Men vi fick iaf ihop ett riktigt trevligt gäng som kommer hålla kontakten.

Levlar en mage nu, lvl 76 för tillfället, att kunna teleportera sig till alla städer är ju rena fröjden :angel:
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

har slutat spela helt faktikst, cold turkey sen i mars. Är lite sugen på hoppa in då och då, men annars känns det helt ok :)

vad jag hört så är knappt några i mitt guild ens online, så tror det är många som tappar lusten mer och mer. Samt så läste jag att WoW förlorat över 600,000 subscriptions på 3 månader.
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Går finfint för min del.

Raidar med min resto druid , har även holypräst, holypaladin , restoshaman på level 85 + några till men dom spelar jag inte så mkt alls. Förutom huntern som jag letar spirit beasts med ^^

Driver fortfarande eget guild tlsm. med sambon, går fint för oss, 10/12 nere just nu, och hade Nefarian till 8% häromkvällen, så han går snart ner han också. Hade en Os healer med oss på den fighten som gick oom på fas 3 hehe så vart lite strul där :)

Spelar fortfarande på Doomhammer alliance, heter Auoras där om någon mer har chars på Doomhammer :)
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Mjo de har förlorat en hel del, wow känns ju trots allt lite uttjatat och så. Tycker det har blivit rätt obalanserat och så också. Sedan är det ju inte lika vackert spel som tex Rift, så jag skulle tro att många gått över till det.

Spelade lite Rift ett tag när det kom men var så lite folk så det blev lite småtråkigt just av den anledningen, ska dock testa på det igen när min subscription på wow tar slut då jag hört att en hel del ska ha börjat spela där :)
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Låter ju fin fint det där^^ Har själv inte raidat ett dugg sedan cata kom. Skulle tagit tag i det från början för nu är achievehysterin igång, har man inte achievement så får man inte vara med och raida :cool: Så det jag gör nu är levlar gubbar, levlar professions och försöker tjäna guld.

Jag spelade mycket på min hunter förut men nu är jag så otroligt less på attityden mot hunters så jag har lagt av med den helt :(
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Jag får väl erkänna att jag är en av dom som "svikit" wow till fördel för Rift.
Loggar dock in min main ibland ändå bara för att kolla läget lite. Rift känns nytt och trevligt men risken blir nog att man tröttnar på det också efter ett tag.
Wow var kul en stund efter att Cata kom men tröttnade snabbt.
Man sitter inte lika mycket vid datorn på sommaren som vintern, inte jag i alla fall.
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

KL.
Då min dator dummar sig så kan jag inte alls spela lika mycket som jag vill
Är iaf medlem i Svea Livgarde och så fort en ny dator införskaffats så ska jag in och fixa upp allt gear och bli sådär grym så jag kan vara med och raida! (Min karl sitter just nu och kör, han har så roligt!)
8/12 HC bossar nere just nu, dom är duktiga grabbarna! (Och den grymma huntertjejen som kör .. Så bra SKA jag bli! )

Nu medan jag inte kan köra med än achievments, lvla proffesions och vissa dungeons så har jag börjat testa mig på att lvla lite olika alts men jag tröttnar snabbt på annat än huntern min.
Håller på med en rouge, DK och en hunter till. Tror jag har en paladin där någonstans också .. Alla på under lvl 20, utom DKn där man börjar på 55 :rofl:
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

kl

har börjat spela nu igen :D Inte lika konstant som förr dock, har även börjat raida och fått ner ett par bossar här och där - tror det roligaste jag var med om hände förra fredagen, då vi var inne i BWD och kollade runt lite. Tog ner första bossen efter ett par wipes (parasiterna var ju inga roliga!) På väg mot andra bossen stötte vi på ett par trash som vi attackerade.. satt och tänkte att dessa trash har väääääldigt mycket HP.... varav raidledearen säger efter nån 45 sek: "oh, is this a boss?" :rofl: (de 3 Golems) fick ner dem på första försöket och utan nån taktik :p /flex


Och sen efter det så var vår tid ute, och jag kollade upp om jag kunde köpa nytt gear.. varav jag såg att jag hade equippat en lvl 13, +3 agi handske under hela raiden, och lyckats sälja min lila handskar istället /facepalm. Min dps märktes det inget på iaf, hamnade ändå på top 3 :p

/random story


är det någon mer som är irriterad över de nya ändringarna att man bara kan combatressa 1ggr/fight? Jag blir galen de gånger någon ressar med soulstone, och jag springer runt som en galning och klickar på rebirth för att ressa nästa gubbe, och det inte funkar >.<
 
Senast ändrad:
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Jag stör mig också på det :p


Vi har tagit nästan allt i Firelands på hardmode nu, sen får vi se vad som händer.
Lite strul i guilden så har blivit lite less.
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

är det någon mer som är irriterad över de nya ändringarna att man bara kan combatressa 1ggr/fight? Jag blir galen de gånger någon ressar med soulstone, och jag springer runt som en galning och klickar på rebirth för att ressa nästa gubbe, och det inte funkar >.<

Visste faktiskt inte om detta :angel: Dock kör jag nästan bara pvp nu samt levlar gubbar (fortfarande.. Ledsnar så snabbt så börjar typ levla en ny gubbe så fort jag nått 85..). Just nu håller jag på och levlar en rogue och än så länge så tycker jag att det är kul :D 82 för tillfället på den. Har dock ingen brådska att få upp den till 85 ännu då jag satsar på loremaster just nu. Ska fixa gear till DKn också så jag kan soloa trash och förhoppningsvis få ihop lite pengar, känner mig så fattig :(
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Återupplivar tråden lite!

Min sambo spelar sen länge i Profanity på Kor'gall, och är riktigt grym. Blev intresserad så nu håller jag själv på lite grann.
Min main är en enhancement-shaman på lvl 72. Jag tycker det är störande att "alla" andra är pumpade med leveling-gear när man kör dungeons och så, gör ju att jag alltid har nästan lägst dps...
Men annars är det ju riktigt roligt! Det bästa tycker jag, är att questa med kompisar+sambo :)

Spelar givetvis (;)) horde!
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Återupplivar tråden lite!
Jag tycker det är störande att "alla" andra är pumpade med leveling-gear när man kör dungeons och så, gör ju att jag alltid har nästan lägst dps...

Spelar givetvis (;)) horde!


fruktansvärt irriterande, när folk med heirlooms kommer i instancer, och man själv bara har "vanlig" gear, och de skriker och fnyser åt en när man inte presterar lika bra som dem.
RDF har både förstört och (förbättrat) spelet :mad:

Pff, Horde! Bara Alliance gubbar hos mig ;)
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

fruktansvärt irriterande, när folk med heirlooms kommer i instancer, och man själv bara har "vanlig" gear, och de skriker och fnyser åt en när man inte presterar lika bra som dem.
RDF har både förstört och (förbättrat) spelet :mad:

Pff, Horde! Bara Alliance gubbar hos mig ;)

Oj ja..eller då någon total noob kommer in som aldrig gjort något..så drar folk pga att h*n är lååångsam o inte kan något...

(mix horde/ally men nu vilande)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp