Bukefalos 28 år!

ny tråd för oss som spelar WoW

Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Tanks och healers är oftast dom största asen. Visst jag förstår dom men det är ju bara ett spel. Jag brukar skriva "ffs its just a game, relax" men det brukar bara göra folk änu mer hetsigare.

Dock träffade jag en mycket trevlig grupp i grim batol normal. Visst dog vi men alla tog det med en klackspark. Vi alla hade över 9 k dps så det var bra.

Jag levla en mage nu istället. Som hunter får jag mycket skit. Ingen aning om varför.
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Tanks och healers är oftast dom största asen. Visst jag förstår dom men det är ju bara ett spel. Jag brukar skriva "ffs its just a game, relax" men det brukar bara göra folk änu mer hetsigare.

Dock träffade jag en mycket trevlig grupp i grim batol normal. Visst dog vi men alla tog det med en klackspark. Vi alla hade över 9 k dps så det var bra.

Jag levla en mage nu istället. Som hunter får jag mycket skit. Ingen aning om varför.

tanks speciellt får en enorm "makt" i det spelet.
Själv har det varit min roll i 7 år men det tedde sig naturligt då jag kan vara jäkligt petig och om tanken inte kan leda gruppen delvis och inte kan göra sitt jobb bra så går det åt skogen.

Och vad händer med folk som har makt? :P.
Tänk unga pojkar som inte har mycket social träning och kanske inte bästa uppfostran därtill.
Och så får de en position där andra är extremt beroende av DIG och du får en sådan maktposition.

Inte bra :P.
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

KL

Jag är en glad och trevlig spelare, vill jag tro :D Dör man någon gång så är det inte hela världen, det är bara att göra om det!

Vissa blir ju skogstokiga av en wipe.

Däremot är jag riktigt less på folk som skriver som krattor, antingen fattar de inte engelska eller så är de bara barnsliga och använder sina dumma synonymer/förkortningar.

Och på folk som får oss wipade gång på gång pga att de inte lär sig när de ska flytta sig. Jag kan förstå att det är svårt första gången på en ny boss, men 3ggr? 5ggr? Nej tack.

Just nu är jag lite fördomsfull mot hunters eftersom alla jag hittills träffat vart helt puckade. :angel:
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Jo dom har ju mycket makt. Men jag förstår ibland att dom blir lite förbannade. kan ju hända att man får grupper där folk inte vet ett dugg.

Jag säger dock aldrig något elakt, jag irriterar mig framför skärmen istället :p

Det är rätt roligt nu när jag spelar mage och får se varför hunters kallas huntards. 8 av 10 hunters gör oftast bort sig i instancer :angel:
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

jag har själv varit healer i vanilla, bc och wrath, så jag stött på många idioter i mina dar, både dps och tanks - det finns alltid nån i varje grupp. :p hade även en healer som vägrade heala min lilla alt (om det var mage eller rogue kommer jag inte ihåg) i en hc i wrath, pga jag hade "dålig gear" (hade bara blått, och nån epic på mig).

men tycker ändå det är mest tanks som är mer "elitister" än andra. De har ju som sagt också den makten "om det inte duger, så lämnar jag", och stå i kö ytterliggare en 20min för att få en ny tank, gör man inte vardagligt :/
samt, *zoonar in hc Oculus* Tanken: "bye" *lämnar* var riktigt irriterande.

hade en annan tank, som hade +250ilevel i gear, och gjorde mer skada än en warlock med +200ilevel i gear i gruppen, och höll på att trakassera stackars warlocken pga det :(

annars är det jäkla kul som healer, om folk beter sig illa... :D Roligaste är väl om de struntar i att låta mig dricka mana: to bad, ingen healing för dem :p
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

hade en annan tank, som hade +250ilevel i gear, och gjorde mer skada än en warlock med +200ilevel i gear i gruppen, och höll på att trakassera stackars warlocken pga det :(

Detta får mig att se rött. Jag blir så förbannad när jag är i en grupp och ngn blir attackerad. Då skiter jag i om jag blir kickad, dom får sig allt en omgång. Man är ju där för att få nya gear. Och alla har ju faktiskt haft dåliga gear från början.

Annars är wow skitkul just nu. Har skaffat mig en goblin priest så wow har fått sig en ny healer att störa sig på ;)
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Detta får mig att se rött. Jag blir så förbannad när jag är i en grupp och ngn blir attackerad. Då skiter jag i om jag blir kickad, dom får sig allt en omgång. Man är ju där för att få nya gear. Och alla har ju faktiskt haft dåliga gear från början.
Håller med!
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Detta får mig att se rött. Jag blir så förbannad när jag är i en grupp och ngn blir attackerad. Då skiter jag i om jag blir kickad, dom får sig allt en omgång. Man är ju där för att få nya gear. Och alla har ju faktiskt haft dåliga gear från början.


kan säga han fick ett par kommentarer av mig :angel:
han slutade med sin aggressivitet, men istället körde han med "vaddå? jag har inte gjort nåt?"

har inte spelat så mycket wow faktikt, göra instancer är tråkigt; antingen gör jag för låg dps i hc, eller så tar jag aggron på 2 sekunder från en normal instance. Och det är inte ofta man lyckats få en hel guild grupp till en hc. Så sitter och trampar på samma ställe i en evighet nu känns det som >.<

spenderade 2½ timme igår att göra Elders of the Dungeons istället, blev en "Elder" till slut :p
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

kan säga han fick ett par kommentarer av mig :angel:
han slutade med sin aggressivitet, men istället körde han med "vaddå? jag har inte gjort nåt?"

spenderade 2½ timme igår att göra Elders of the Dungeons istället, blev en "Elder" till slut :p

Det var bra det :)

Och grattis till titeln.

Själv så sitter jag och springer in och ut i burning crusades heroic instancer för rep med dom tre sista med huntern. Ska bli exalted med alla. Tråkigt och frustrerande men kul när det är klart.
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Blev Elder igår jag med :D



För tillfället så satsar jag mycket på professions istället för att geara upp mig, blir så trött på att ilvl hysterin har tagit fart precis som med gs..
Håller på och farmar en del också, hittade ju receptet Vial of the Sands i Archaeology :banana::banana: som kräver en hel del material.. Och jag är för fattig för att köpa allt. Sen kör jag Tol Barad daileys varje dag, vill så gärna ha draken och hästen :love:
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

*KL*

Jag spelar! :laugh: Har spelat sedan vanilla men har aldrig varit dödsseriös med det som jag känner allt för många som är :D Jag spelar för att det är roligt, inte för att vara bäst.

Min main är en drulle som jag främst kör resto på, men även balance. Var horde från början men bytte till alliance när min pojkvän också började spela, och han gjorde en ally. Har dock tröttnat på allt fjanteri om att man ska ha den bästa gearen så fort som möjligt och att spelet i många ögon ses mer som ett jobb än ett spel. Så både jag och killen lämnade guilden vi var med i och har nu gjort en egen :)
Dock tröttnade jag lite på drullen i samma veva som den blev 85, så nu spelar jag främst på min hunter istället. Har aldrig gillat att levla men sedan cata kom har jag tyckt att det är skitkul! :D
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Håller helt med där, dom har ändrat om en hel del quest å lagt in fler olika.

Spelar fortfarande på min mage som e main raidar en del, vi är en ganska bra grupp guild enligt score listan tydligen fast dom flesta spealr för att det är kul. Inget hejdar seriöst å massa krav om att köpa dyr gear å sånt så det e skönt. Har 5 områden kvar så e jag klar med alla vanila quest områden achviement som kom ut nu med cata, blir dock mer på helger nu när man e tillbax från å vart långledig.

Och håller med övriga å tråden orkar inte med skrikiga gnälliga tanks som är total uppblåsta när man kör hcs, det är meningen att det ska vara svåra för tilfället och att det ska samarbeta i gruppen.
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

Kl.

Sådär, nu har vi raidat lite efter att cata släpptes. Äntligen börjat fått in healers i guildet.

Har tagit ned 4/6 i Blackwing Descent och 2/4 i Bastion of twilight 10 manna :)

Ska nog in i Throne of the four winds efter reset nu och försöka på första där.

Spelar fortfarande restodruid, men blir mer och mer kär i min holypräst ^^
 
Sv: ny tråd för oss som spelar WoW

kl

Tänkte höra om det är någon här som spelar Horde på Darksorrow och är intresserad av att gå med i en "girls only" guild? :)
Main eller alts spelar ingen roll.

Vore jättekul iaf :bump:
 
Wow of Warcraft

Jag kan väl inte vara den enda WOW-nörden här?!
Så kom igen, ge er tillkänna ;)

Server, level ... ja allt :D
Tell me!
 
Sv: Wow of Warcraft

Är DU Wow-nörd???? :banana:

Det är jag med. Spelar med lite alla möjliga karaktärer just nu, men mest med min human shadowpriest "Enerva" på Magtheridon....
 
Sv: Wow of Warcraft

kl

Åh jag har minsann varit en riktig wownörd en gång i tiden, slutade dock strax efter jul pga tidsbrist, jag är en sån som måste spela hardcore annars får det vara haha.

Spelade lite casual i TBC och körde på riktigt hardcore när wotlk kom ut, spelade på Frostwhisper, warlock, bara PvE. Min guild var world rankad 14 så Naxx 10/25 + alla HM, Ulduar 10/25+ alla HM, ToC 10/25 HC, ICC 10/25 HC. Så rubb och stubb = dead! :D

Min tjusiga tröja jag har gjort säger allt! :p Var alltid så där när man var nere på Dreamhack, killarna "såg ner" på en för en snygg blondin kan ju minsann inte spela. Sen när de fick se mitt account var de inte så kaxiga längre haha.

pell_140509303.jpg
 
Sv: Wow of Warcraft

Är DU Wow-nörd???? :banana:

Det är jag med. Spelar med lite alla möjliga karaktärer just nu, men mest med min human shadowpriest "Enerva" på Magtheridon....

Haha, aa, sen november typ.
Karlns fel ;)

Har just dingat min 85 hunter :love:
Men jag tycker allt att du ska börja köra på Twisting Nether med mig istället Ia. SÅ DET SÅ!!!!!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra
  • Lastnät till bil

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp