Bukefalos 28 år!

Favina

Trådstartare
Eller ja, inte kanske ny men en till. :)

Har redan en på 2½ år och en fyrvägskorsning. Denna gång bestämde jag mig för en renrasig vovve. Han är bara tre veckor men ändå så bedårande söt. Han är en jack russel, färgen är som en rottweiler, svart och brunt på benen och i ansiktet samt att han har 2 vita tassar. Glömde kameran när jag var där men skall ta kort så fort som möjligt!

Han skall heta Napoleon. Får hämta honom i slutet på mars, början av april.

Längtar redan!

Kram Favina :bump:
 
Sv: Ny vovve!

Ännu en JR.
Vi får snart starta bukes JR klubb :banana:
 
Sv: Ny vovve!

*räcker upp handen* här är en som har två!!! :D

//Net
 
Sv: Ny vovve!

Måste bara visa min lilla Jr

Sötnosen

Hon är 4 månder på bilden.
Nu är hon stora damen som fyllt 1 år :love:
 
Sv: Ny vovve!

Men hjälp vad lik Zelda var leo på den där bilden, han har exakt samma teckning över ögat. De bruna prickarna ser exakt likadana ut. Ska fixa en bättre bild så ska du få se.
 
Sv: Ny vovve!

Fyy, inte glömma kameran vid såna stunder! :D
Fast uppfödaren kanske har bilder att ge dig eller skicka via mail (gjorde min, valpens, uppfödare då jag inte hade möjlighet att besöka dem själv innan hämtning....50 mil bort).
 

Liknande trådar

D
Övr. Hund Hej på er. Idag hade jag min debut i lydnadsklass 1, jag har aldrig vart på en lydnadstävling förr och allt var väldigt nytt. Jag kom...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 197
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Nu är vi nära slutet... Eftersom Lucas inte blivit bra efter alla operationer så bestämde vi en ny tid hos veterinären. Mamma åkte...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: plymen
·
Övr. Hund Ja, nu fick jag med kameran. Tog lite bilder på valpen min som kommer om två veckor :banana: Han är en hane, rottweiler färgad och...
Svar
17
· Visningar
1 298
Senast: Jaahl
·
Övr. Djur Ja,som rubriken lyder så har vi fått ytterligare en ny bebis hem hit! Som några av er kanske redan vet så dog Armani-mitt ena marsvin...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 424
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp