Bukefalos 28 år!

Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Gabrijelbuse-1.jpg




Vilken underbar bild :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Haha!vad han ser skyldig ut på bilden med allt kladd:D
*Avslöjad* liksom.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

På öppna förskolan tycker de att han ser ut som en "färdig" kille. Han är född till femåring. Kanske ligger något i det :o:D

Har ser ju lite säregen ut, men jag älskar hans utseende. :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Badbaljan är en vanlig billig från ÖB´s. Insatsen är däremot köpt på BabyProffsen.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hehe han e skitsöt.

Jag är förundrad över hur vissa 5-veckors-bebisar i den här tråden ser äldre ut än min kompis dotter som är 6 mån! :eek:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Din son är ju bara för söt :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Rasmus 1 månad och 3 veckor.

Min +5kgs "lilla" skrutt ;)
phpd46f0k.jpg


Försöker lipa som mamma
phpsuclal.jpg


Såhär kul är det när mamma säger "Bläää"
phplvne7b.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Min lillgrabb gillade honom :rofl:
Stod och såg skitglad ut när han tittade på bilden.
Var rätt kul att se reaktionen på honom.:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad söt han är, snacka om att han ser ut att ha växt sedan i somras. (ööh så underligt) :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad söt han är, snacka om att han ser ut att ha växt sedan i somras. (ööh så underligt) :D

Tack, Skogstomten! Jag är förvånad att någon kommer ihåg hur han såg ut i somras. Jag gör det knappt själv.

Visst har han blivit vuxen! 16 månader. :love: Och han kan ALLT. Jajamän, springa, hoppa, klättra upp på toastolen, köra vagnen (lära-gåvagnen, inte barnvagnen) dricka ur vattenflaskan. Men kan han prata? :confused: Näpp! Vägrar säga ett ord! Det är jättefrustrerande, när han vill en massa saker, men inte kan förmedla.:crazy:

(Han har i stort sett stått stilla i vikt och vuxit 7 cm sen i somras, så jag tror att det är smalheten i ansiktet som gör att han ser så vuxen ut)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jamen jag har ju bara sett honom en gång, så det kanske inte är så konstigt att man ser skillnaden :D
Oj ja det måste vara frustrerande att inte kunna förmedla sig, men han kanske laddar upp och sen kommer det en riktig bubbelpratnisse. ;)

Jag bävar för jag misstänker att vår knoddas kommer vara en som ger folk skavsår i öronen när han väl börjar prata.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Naw, vad gulligt :love:. Min lilla pojk somnade också på lekfilten en dag, fast på rygg under gymmet....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 579
Senast: Juli0a
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 362
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 329
Senast: Wille
·
Gravid - 1år I sommar ska maken, jag och vår lilla bebis resa till makens familj och tillbringa uppåt sex veckor där. Flyget tar några timmar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 225
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp