Bukefalos 28 år!

Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Haha, vilken livsnjutare! :D
Hon ja! Hon tar alla sina chanser att bara mysa och njuta! Sover läääänge på morgonen och tar lååång tid på sig att vakna. Hon spenderar inte mycket tid till att gnälla eller gråta, det är ju så mycket roligare att kramas och skratta. :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här är nya bilder på Saga. Ja, hon är ju ett "glatt" barn.. :/

Grinolla!




Såhär ser hon ut just nu!

Helt avdäckad. Jag får inte väckt henne!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Nova-Li 5,5 månad:
_DSC0038.jpg


_DSC0074.jpg


_DSC0007.jpg



Hanna snart 3 år (räknar 3 med fingrarna):
_DSC0001.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh vilka fina bilder! Jag måste också iväg och ta kort på Rasmus, min fotograf hade inte tid :cry:

Amningsbilden är jätte fin.

Här är en väldigt misstänksam son, mammas mat men det är pappa man får ögonkontakt med *hrm*
php3gamsw.jpg


Jag önskade mig en ny kamera men jag fick ett köksbord (vilket jag oxå önskade mig) å våran j*vla kamera går de ju inte å ta kort med :cry:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Tack!
Det var min idé, men det är Kate Gabor som har fotat (bilderna är inte fixade än av henne -ljuset och så-, så egentligen ska jag väl inte visa dem, men kunde inte låta bli :p)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

KL

Här kommer lite fler bilder på min lilla älskling, som har gått ifrån att gallskrika hela nätterna, till att sova, och äta en gång per natt. Gråter nästan ingenting på dagen, sitter mest och tittar på allt möjligt som inte jag ser. :D

Snart får jag tag i mina fötter
A6v2.jpg


Hej mamma!
a6v.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

KL
Här är min lilleman:
P1090195.jpg
P1090190.jpg
P1090083.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Dum fråga kanske, men varför har han "vantar" inomhus? :confused:

(Skönt förresten att läsa att han har blivit lugnare på nätterna :))
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

För att annars klöser han sig i ansiktet när det blir magknip. Han lyckas alltid pricka ögonen...:crazy:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

knapplån

Här kommer några nya bilder på min kille som nu är 2 månader.
Fotade lite, (eller massor, svårt att få till bra bild) för att göra förstoringar & ge bort till släktingar i julklapp.

Första gången var an väldigt go & glad, men då var det dåliga batterier i kameran & bilderna blev suddiga. :(
Smilade upp sig på mest varenda bild.

php0o5lov.jpg

phpqwfzrp.jpg


Andra gången blev korten skapare, men då blev det inga bilder där han smilade upp sig tyvärr, men han är go ändå.:love:

phpokhkgd.jpg

phpanyj3p.jpg

php1xt98x.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Söta bilder! Vad jag tycker han var lik dig på sista kortet (efter de bilder jag har sett här på dig). Det är nog ögonen...
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad fin han är, jag blev väldigt förtjust i den andra och sista bilden:love:.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Tack,mammas lilla pojke. :love:

Liknande den sista ska vi ge bort som förstoring i julklapp till släktingarna. :) Synd att dom första blev så suddiga, jag gillar osså den andra där, han ser så go ut. :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

MIna barn : Dominic som blir 5 i feb och Gabrijel som blev 2 i nov.

DSC06045.jpg


DSC06046.jpg


DSC06049.jpg


DSC06083.jpg


Gabrijelbuse-1.jpg




Och måste bara visa Dominic när han var 2½ :love::

DSC01868.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 567
Senast: Juli0a
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 362
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 324
Senast: Wille
·
Gravid - 1år I sommar ska maken, jag och vår lilla bebis resa till makens familj och tillbringa uppåt sex veckor där. Flyget tar några timmar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 223
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp