Bukefalos 28 år!

Nya dressyrschabrak-tråden!

Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Japs det går att få. Jag har beställt ett lila allround schabrak dock var det nersatt så det kanske utgår nu? Är ljuslila med mörklila kantband. Finns matchande lindor.
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Eskadron har ju ljuslila smårutigt med mörklila kant vit passpoal tror jag och mörklila med ljuslila passpoal eller hur det nu är. Jag köpte ett mörklila på GHS fast allround.
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

img_0621_191416467.jpg

Ett tillskott till schabrak familjen :)
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Åh gud vad snyggt! Är det ett HV polo?

Någon som har ett blått med lila tjock "rand" eller lila med blå tjock "rand" HV polo schabrak? Om ni förstår vad jag menar. De finns bla på Hööks men bara i allroundmodell men skulel vilja se i dressyrmodell.
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Jag brukar hålla mej till blåa nyanser och dessa är de som jag just nu använder mest.

Turkosblått med matchande lindor.



Marinblå med matchande lindor.
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

*knapp*

Här är mina!
Från vänster: Eskadron, 4Horses, Global, Jacson, Schockemöhle, Schockemöhle, Global, Gekås (Eskadronkopia, och en jäkligt bra sådan)
img_0195_194678665.jpg

img_0197_194678913.jpg

img_0196_194679894.jpg
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Ååååh det gröna Schockemöhle har jag letat efter länge! köpt var? PM:a!
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 076
Senast: skiesabove
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 503
Senast: cili
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
6 194
Senast: BernT
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
19 206
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp