Nya hästen.

Sv: Får man presentera...

Tog också en titt i kristallkulan och du kan vara lugn....."grabben" både vill och kan springa :banana:
 
Sv: Får man presentera...

lsz skrev:
Tog också en titt i kristallkulan och du kan vara lugn....."grabben" både vill och kan springa :banana:

Tyvärr fick jag ju inte ha MIN tråd, tydligen är vi för många som köper nya hästar nu.

Faktiskt så har jag inte nån lust att hänga i svansen på den här tråden så nu ångrar jag att jag lade ut bilderna. :cry: :cry: :cry:

Snälla moderator Ta BORT min tråd i stället...
 
Sv: Nya hästen.

Förstår inte varför din tråd om Easter är borta.....:devil:

Men vi är många som kommer att följa hans trimmning och karriär!!:banana:
Kanske vi kan luras.....
 
Sv: Nya hästen.

Höö!
Hur har tråden om din nya fina Häst hamnat här i den här slagjordsinfekterade tråden??

Måste bitt ngt fel eller??
 
Sv: Får man presentera...

ghost skrev:
Tyvärr fick jag ju inte ha MIN tråd, tydligen är vi för många som köper nya hästar nu.

Faktiskt så har jag inte nån lust att hänga i svansen på den här tråden så nu ångrar jag att jag lade ut bilderna. :cry: :cry: :cry:

Snälla moderator Ta BORT min tråd i stället...
Jag delar iallafall gärna min tråd med dig och din nya kuse :D

Ska bara ladda baterierna i kameran så ska ni får se nya bilder på Myggan :love: som idag joggade 2000m på banen efter 1.58 :angel:
 
Sv: Nya hästen.

jari skrev:
Höö!
Hur har tråden om din nya fina Häst hamnat här i den här slagjordsinfekterade tråden??

Måste bitt ngt fel eller??
Det är ju från början en tråd om min nya häst :angel: sen råkade hon ha en slaggjord på sig ;)
 
Sv: Nya hästen.

Bilder från idag :D
{08F62242-D3F1-4ABB-9620-F610BEE2F337}.jpg

{40F2A201-C495-4BD7-BF95-EFDE567F5022}.jpg

{65AD55D9-3F12-4DDE-8DC6-E34E555FC304}.jpg
 
Sv: Nya hästen.

SEDÄR!!! Nu var det fina biler på lille-hästen....:)
 
Sv: Nya hästen.

Verkligen en jättefin unghäst :love:

.......men du.......jag såg för ett tag sedan att en annan häst i "era" hagar bär en röd grimma.....är det din gamla som någon krake fått ärva :p
 
Sv: Nya hästen.

Humlan :är det ok att min tråd också är i din ??

lazio . han sparkar fortfarade i boxen ....han har box förbud från 7 på morgonen till 8-9 på kvällen ..iövrigt är han en klant ..kommer in nästan varje dag från hagen med nått nytt sår ..:crazy:

Men år 2010 kommer han nog till start...:eek:
 
Sv: Nya hästen.

knapplån...


Ursäkta en som inte kan ett dugg om trav, men den här omtalade slaggjorden? ;) På vilken bild syns den?
 
Sv: Nya hästen.

:rofl: :rofl:
Grattis! Så du vågade köpa pållen trots mina hårda ord? :angel:
Det blir nog bra, hur ser det ut med mina vilda gissningsar, hade jag nåt rätt? :rofl: :rofl: :p
 
Sv: Nya hästen.

zilla skrev:
kommer in nästan varje dag från hagen med nått nytt sår ..:crazy:

Men år 2010 kommer han nog till start...:eek:


Tror det är för att han är så stor o hade rätt taskig balans/styrka.. men den kan du bygga upp i ridningen, det var det han behövde när jag hade han... :idea:
 
Sv: Nya hästen.

Haha jo han är lite knäpp.. men han är mysig att rida.
Han är rätt drumlig ja. :D
Hur är det med ryggen på honom?
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 283
Gnägg Mea Culpa! Jag är tydligen full med fördomar som jag själv knappt tänkt på. Igår red jag i ridhuset och in kommer en tjej som jag inte...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 222
Senast: Emor
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 214
Senast: supercassie
·
Avel Jag vet varken ut el. in. Hade bestämt mig för Don Romantic till mitt Sack sto, men nu har jag börjat vela... Kanske är bäst att passa...
Svar
13
· Visningar
2 051
Senast: poff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp