Nya hästen.

Sv: Nya hästen.

Humelibumlan skrev:
Tänkte presentera senaste tillskottet bland penga maskinerna.:banana:

Vad tror ni?
Är detta en blivande vinnare?
{05CDE8C4-80F1-4843-A913-8DFD38B2E6D9}.jpg

:angel: ;)

{0B9270CC-F21C-4CC5-AAFF-C6C33C702E11}.jpg

{3A73F98A-B487-46BA-A933-E06E31EE56FD}.jpg

{88F86B66-1675-41DE-A4C3-0DB506442A09}.jpg


Hon heter Right Over och är som synes ingen stor svart hingst, utan ett litet brunt sto.;)
Men håll i hatten när hon travar och bättre psyke får man nog leta efter! :love:

/Humlan ska bli rik.:angel:

Jasså ser att du håller till på sundbyholm! ;) vart står din stjärna? =) vem ska starta? Hockey?
 
Sv: Nya hästen.

Walsh i läder ska alla riktiga stjärnor ha! :) haha Det har till och med Min lilla shettis stjärna =) och Russ travare! =)
 
Sv: Nya hästen.

oooo! :D då kanske man får se honom nån gång! =)
 
Sv: Nya hästen.

Lazio skrev:
Haha jo han är lite knäpp.. men han är mysig att rida.
Han är rätt drumlig ja. :D
Hur är det med ryggen på honom?

han kan fara omkring på gången när man ska sadla eller sela. men några direkta rygg problem har han väll inte ..Vi har galopptränat rätt mycket (mellan skadorna ) så han har blivit lite starkare ..
 
Sv: Nya hästen.

zilla skrev:
han kan fara omkring på gången när man ska sadla eller sela. men några direkta rygg problem har han väll inte ..Vi har galopptränat rätt mycket (mellan skadorna ) så han har blivit lite starkare ..

Ok, vad bra, han hade det förut. Så att han sparkades när man selade. :crazy:
Men det verkar som han har det bätttre nu. :)
 
Sv: Nya hästen.

PiperGarden skrev:
:rofl: :rofl:
Grattis! Så du vågade köpa pållen trots mina hårda ord? :angel:
Det blir nog bra, hur ser det ut med mina vilda gissningsar, hade jag nåt rätt? :rofl: :rofl: :p


Jag måste ju svara på detta...

Du hade rätt i att han är snäll, dock inte menlös utan lite lagom mysigt småuppkäftig. ;)

I övrigt så har han rätt mycket muskelproblem och var som du påpekade låst i höger bog, dock inte värre än att det släppte på hela EN massagebehandling.

Sen är han en stresspropp i bland men det är nog mer på grund av bakgrund än av att han är stressad av naturen för häromdagen var vi ute i mörker bland helikoptrar och andra konstiga saker utan att han vek ett öra.

Om han blir travare sen... Ja det får framtiden utvisa... :angel:
 
Sv: Nya hästen.

:banana: :banana: :banana:
Kan ju påpeka oxå att det inte är like roligt att säga bra saker, så det finns säkert en massa bra saker att säga om din nya pållen!! (trots att jag faktiskt skrev att han såg snäll ut! :D )
 
Sv: Nya hästen.

PiperGarden skrev:
:banana: :banana: :banana:
Kan ju påpeka oxå att det inte är like roligt att säga bra saker, så det finns säkert en massa bra saker att säga om din nya pållen!! (trots att jag faktiskt skrev att han såg snäll ut! :D )

Jag tycker att det är BRA att få negativ kritik för den tar man med sig när man tittar på pålle! :idea:

Kommer du inte ihåg från min "köptråd" att snäll och exteriört korrekt inte var de tyngst vägande aspekterna vid hästköp? :p

Nu går pålle i "skolan". :idea:
 
Sv: här e min nya lilla stjärna...!!!!

Hmmm...svårt att avgöra?
Jag tycker att han ser ut som ett kryss i största allmänhet?
 
Sv: här e min nya lilla stjärna...!!!!

Men vadå... jag tycker att den va jätte fin:angel:
Det är inte alla efter WSB som vill vara med på bild...
 
Sv: här e min nya lilla stjärna...!!!!

kan inte se bilden...
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 283
Gnägg Mea Culpa! Jag är tydligen full med fördomar som jag själv knappt tänkt på. Igår red jag i ridhuset och in kommer en tjej som jag inte...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 222
Senast: Emor
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 214
Senast: supercassie
·
Avel Jag vet varken ut el. in. Hade bestämt mig för Don Romantic till mitt Sack sto, men nu har jag börjat vela... Kanske är bäst att passa...
Svar
13
· Visningar
2 051
Senast: poff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp